annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pas love-klant en al problemen met decoder

Topic gestart op: 08-01-20 20h18

Antwoorden: 8 antwoorden

Margo1964
Ervaren verkenner

Pas love-klant en al problemen met decoder

OPGELOST

Hallo iedereen,

Vanmiddag is de technieker ons komen aansluiten op internet en tv (hiervoor waren wij klant bij Telenet) en alles ging goed, op 3 kwartiertjes was alles geregeld en werkte alles.

nu waren we daarnet tv aan het kijken en vielen de zenders één voor één uit, zwart beeld... en de melding dat er problemen waren met de coaxkabel. Alles gecontroleerd en niks gevonden, dus maar naar de klantendienst gebeld waar ze me vroegen om even het stopcontact van de decoder uit te trekken...en wonderwel probleem opgelost. Waar wij heel bij mee zijn natuurlijk!

Maar nu vraag ik me af of er nog zoveel problemen met de decoder zijn als ik hier lees van de voorbije jaren, of zijn de meeste problemen hiermee opgelost ondertussen?

Ik zie nl al een “zwarte” toekomst voor ogen 😳

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Margo1964  opzichte vallen de probleem heel erg mee. De posten die ooit gemaakt zijn ja daar gingen veel problemen over met de decoder. Vandaag de dag geeft Orange ook zijn updates dus veel problemen zouden verholpen moeten zijn. Dat er problemen zijn met de coaxkabel is niet altijd specifiek bij Orange of de decoder. Ik ging terug naar Telenet en had een heel slechte kabel blijkbaar want bij Orange werkte dat wel goed. Maar je hoeft het zeker niet 'zwart' te zien hoor want Orange is een goede provider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Margo1964  schreef:

Gisteren ging alles alleszins perfect, als het goed gaat mag het ook gezegd worden hè 😊. Tot hiertoe blij dat we de overstap gezet hebben.


Fijn dat je dat hier deelt en altijd leuk om te lezen 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Margo1964
Ervaren verkenner

@Frank76  bedankt, da’s ook een hele geruststelling 😊

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Margo1964  opzichte vallen de probleem heel erg mee. De posten die ooit gemaakt zijn ja daar gingen veel problemen over met de decoder. Vandaag de dag geeft Orange ook zijn updates dus veel problemen zouden verholpen moeten zijn. Dat er problemen zijn met de coaxkabel is niet altijd specifiek bij Orange of de decoder. Ik ging terug naar Telenet en had een heel slechte kabel blijkbaar want bij Orange werkte dat wel goed. Maar je hoeft het zeker niet 'zwart' te zien hoor want Orange is een goede provider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Margo1964
Ervaren verkenner

@patrick2 Ok bedankt voor het antwoord. De coaxkabel die Orange gebruikt is dezelfde die er al jaren steekt en nooit problemen gaf, dus hopelijk blijft het bij deze éne keer 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen