annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Play van Telenet

Topic gestart op: 19-05-19 15h35

Antwoorden: 9 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Play van Telenet

Dag allemaal,

Voor de fans van Play en Play More van Telenet, tot jullie wil ik mij richten met een vraagje.

Weet er iemand of Telenet Play of Play More via het internet zal gaan streamen? Hebben ze de uitzendrechten om via internet de series bijv. uit te zenden? Ze doen dit nu al met Play sports, maar is ook aan de dure kant, waardoor ik het maar tijdelijk nam. Nu heb ik het niet meer! Of ik het terug zal nemen, dat moet de toekomst uitmaken.

Aan Waalse kans, BeTV zend de films uit via internet en dit aan 25 euro, want ik had dit even na gecheckt. Waar wacht Telenet op? Ik kan het niet begrijpen! Ja zul je zeggen, ze doen dat al via Yugo (lijkt wel youghurt); maar aan veel te dure prijs!

Heeft iemand meer nieuws?

Surfer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@a148146  in feite doet het er wel toe he . Je kan best iets zeggen over een andere operator dat is geen probleem natuurlijk maar het is niet de bedoeling dat we daar de tribe voor gaan gebruiken om de technische vragen te stellen. Iedere aanbieder heeft een eigen forum voor deze vragen te stellen dus dan kan men zich daar ook beter op richten he. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Patrick2, je hebt gelijk dat iedere operator een eigen forum heeft, gelukkig maar. 

In tribe stellen we ook technische vragen. En mag best kritische vragen gesteld worden, maar ik denk dat we allemaal streven naar antwoorden, die een iederr van ons ermee gedient is.

 

a148146
Leidende verkenner

Ik wou ook nog even reageren dat het nooit mijn mijn bedoeling zou zijn om op een forum van een bepaalde operater iets af te kraken; Als men dan dit gevoel heeft, vind ik dat men hier beter plaatse moet afbakenen waar men alles kan posten over bv. Een andere operator. Ik zie bij Telenet en Proximus geen problemen als men daar iets post over julie of Telenet als je bij proximus klant bent. Kan het weten wan kom er zelf van. Ik zeg het bijna 10 jaar geleden ik weet niet of iemand ze nog kent heeft iemand van het forum die toen moderator op het forum van Belgacom was gezegd tegen mij. Het forum is van iedereen ( dus klanten belgacom-telenet enwie dan ook) jullie bestonden nog niet enkel met een schotel. Dus iedereen moch op dat forum om vragen te stellen en,en dingen te zeggen en dit ging niet enkel over belgacom; Dus vraag ik af waarom het zo preuts moet en anders ben ik deze keer wel definitief van dat forum hier want dan zijn jullie toch het het enige dat zo is. Dan mag je het zelf gaan nachekken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146 

Ik wil hier even twee dingen kwijt.

  1. Je spreekt jezelf toch een beetje tegen. Eerst post je dit: Straks beginnen we hier nog zoals bij Proximus daar gooide ze iedereen buiten als je nog maar iets zei over een andere operator. En even later post je dit: Ik zie bij Telenet en Proximus geen problemen als men daar iets post over julie of Telenet als je bij proximus klant bent. Kan het weten wan kom er zelf van.
  2. Wat @Surfer  en @patrick2  bedoelen is dat op dit forum voornamelijk Orange klanten zitten en je dus met technische vragen best op het forum van de operator ter zake kan uw vraag stellen. Het ging er dus niet om dat je hier niet van een ander mag spreken, dat mag best, maar de diepgaande kennis is hier veel minder waarschijnlijk aanwezig.

Je hoeft je dus niet aangevallen te voelen, maar het is zoals steeds, een geschreven woord kan gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd worden.

Ik heb hier op Tribe nog niet veel gemene of verwijtende dingen gezien. Dat was ook hier niet het geval. maar eenieder heeft het recht op zijn mening en niemand MOET daarmee akkoord zijn. Maar de (beleefde) discussie mag hier zeker plaatsvinden. Hier wordt niet gecensureerd. 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Ja misschien wel dat ik in de verkeerde categorie heb staan, maar ook weer niet.

Play & Play More wordt via de kabel en via internet al verzorgd. De klant heeft de keuze...

Maar voor niet Telenet klanten, is er misschien ook fans van Play. Vele fans van Play (More) zaten vroeger bij Telenet. Nou, die fans zijn nu bij Orange en ook bij Prox gegaan. Daar wil ik het hier over hebben.

Als niet Telenet klant, toch Play of Play More te kunnen kijken, alleen aan 12 of 25 euro. Zoals je nu met BeTV Go (Waalse kant) hebt. Voo, Orange en Proximus, die verkopen abo's aan schappelijk prijzen. Bij Telenet moet alles duur en duurder zijn, pfff!

Wat betreft die Box, dat is die Horizon box met daarop Netflix. 't Is al bijna 5 jaar bij Prox. Bij Ziggo heb je binnenkort al de nieuwe Mediabox Next.

 

 

Leden met de meeste pluimen