annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met series opnemen

Topic gestart op: 23-02-18 14h10

Antwoorden: 15 antwoorden

raskit
Veteraan verkenner

Problemen met series opnemen

Meestal verloopt het openemen van series goed maar vooral bij NBA-wedstrijden is dit een probleem. Deze staan aangeduid als serie opnemen maar wordt zelden opgenomen. Als ik handmatig op het programma kom zie ik wel 'serie opnemen annuleren' dus het staat op zich geprogrammeerd. Dit annuleren en opnieuw serie opnemen lukt ook niet. Pas ook nog het begin van het nieuwe seizoen van Game of Thrones gemist omdat hij niet geprogrammeerd stond.

Heeft hier iemand ook ervaring mee of oplossingen voor?

 

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Giovanni 

Dat van die verbinding klinkt weinig geloofwaardig. Inderdaad, UTP is ALTIJD te verkiezen boven WiFi, daar heb je groot gelijk in.

Ik zou nogmaals de klntendienst contacteren, wellicht heb je nu iemand anders aan de lijn die iets minder fantasie en meer realiteitszin heeft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Volhard-damhert 

Aangezien dit antwoord reeds van de maand mei dateert zou ik als ik u was eens informeren bij de klantendienst. Met twitter of messenger heb je steeds een spoor van uw vraag.

Niet vergeten dat wij hier zelf ook allemaal gewone klanten zijn (op de managers van het forum na, maar die spelen geen klantendienst) en dus niets weten van de plannen van Orange en ook niets kunnen ondernemen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KaDee
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Dat is niet alleen bij NBA-wedstrijden zo. 
Ik heb hetzelfde probleem ook af en toe, niet zo heel vaak, maar toch te frequent om gerust te kunnen zijn dat alles opgenomen wordt zoals het geprogrammeerd staat. Ik programmeer behoorlijk veel en geregeld en af en toe ben ik weer eens de pineut. Ik kan geen reden geven of er ook geen lijn op trekken wanneer en bij welke programma's of bij welke zenders het gebeurt, daarvoor gebeurt het te gevarieerd. 

Hopelijk wordt dit probleem ook vlug verholpen. Alvast bedankt om Orange er attent op te maken!

Kadee

0 pluimen
catteke69
Gewaardeerd verkenner

Ja, ook al gemerkt. 

Ik kijk tegenwoordig bij mn geplande opnames om gevloek de dag erna te vermijden 😊

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@catteke69 , @raskit , @lebron , @KaDee

Als ik dit lees lijkt het mij toch geen uniek probleem te zijn en zou het toch best zijn dat dit probleem bij de klantendienst aangekaart wordt om door de technische dienst nagezien te worden.

Ik zal hier @Totem ook even mentionen zodat men ook hier verwittigd wordt van het probleem.

Ik raad toch aan dat één van jullie dit overmaakt aan de klantendienst. Ik kan dat niet voor jullie doen want ik heb zelf het probleem niet en kan niet op specifieke vragen ingaan. Misschien best even onder elkaar afspreken, want anders gaat iedereen denken dat iemand anders het wel zal doen en uiteindelijk doet niemand het ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen