annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met series opnemen

Topic gestart op: 23-02-18 14h10

Antwoorden: 15 antwoorden

raskit
Veteraan verkenner

Problemen met series opnemen

Meestal verloopt het openemen van series goed maar vooral bij NBA-wedstrijden is dit een probleem. Deze staan aangeduid als serie opnemen maar wordt zelden opgenomen. Als ik handmatig op het programma kom zie ik wel 'serie opnemen annuleren' dus het staat op zich geprogrammeerd. Dit annuleren en opnieuw serie opnemen lukt ook niet. Pas ook nog het begin van het nieuwe seizoen van Game of Thrones gemist omdat hij niet geprogrammeerd stond.

Heeft hier iemand ook ervaring mee of oplossingen voor?

 

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh, 

 

Het is een bug ontstaan sinds de laatste firmware. Maar de Orange-stamleden van engineering werken eraan.

 

Bedankt voor jullie bizonbegrip.

 

 

 

Onze eerste leraar is ons eigen hart

Totem 

Volhard-damhert
Aspirant verkenner

Wanneer wordt er een oplossing verwacht voor dit probleem?

Wij zijn nu een maand klant maar ondervinden dezelfde problemen.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer wordt er een oplossing verwacht voor dit probleem?

Wij zijn nu een maand klant maar ondervinden dezelfde problemen.

Ugh @Volhard-damhert,

@Cdt24801 is correct, de bug is al lang opgelost door onze technische dienst. Volg zeker deze vorige thread waarin je veel tips & tricks vindt om je probleem te verhelpen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Giovanni
Aspirant verkenner

Ik heb dit probleem nog steeds. Ik neem elke week een serie op waarbij 4 afleveringen elkaar opvolgen. Deze staan telkens bij geplande opnames, maar meestal verdwijnen ze de dag voordien, of zal hij maar de eerste aflevering van de 4 opnemen. Dan moet ik telkens serie opname annuleren om deze daarna terug te activeren. Dan staan ze terug allemaal gepland. Denk dat er iets mis is tussen synchronisatie van de tv gids en de geplande opnames. De tv gids past waarschijnlijk de uren een klein beetje aan en de opname gaat niet meer door.

Onlangs had ik zelfs voor dat door een storing de tv gids deze niet meer beschikbaar was. Hierdoor waren ook al mijn geplande opnames weg. Na een herstart van het systeem had ik terug toegang tot de tv gids. Hierna waren de helft van mijn geplande opnames terug actief, de andere helft moest ik terug instellen.

Contact gehad met de klantendienst en daar werd ik aangeraden om mijn decoder te verbinden via wifi in plaats van een ethernet kabel te gebruiken. Die logica begrijp ik niet. Bedraad is toch altijd beter? Mijn verbindingstest was sowieso toch uitstekend. Ethernet kabel was rechtstreeks verbonden met de Orange modem.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen