annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Programma's niet volledig opgenomen.

Topic gestart op: 18-04-20 14h34

Antwoorden: 11 antwoorden

Dmdv
Aspirant verkenner

Programma's niet volledig opgenomen.

OPGELOST

Hallo, sinds enkele weken zijn mijn programma's systematisch niet meer volledig opgenomen. 

Er is volgens mij een discordante tussen de tv gids en de realiteit. 

 

Alvast bedankt! 

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Hallo ! 

Ik heb hetzelfde gehad met een spannende serie ... ik miste elke keer het einde. Frustrerend hee ... 🤔

Nu neem ik het volgend programma ook op  ... tot er een betere oplossing tevoorschijn komt !!! 😊

Groetekes ! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Dmdv  blijkbaar is dit een veel voorkomend iets want heb nog andere posten gezien. Maar denk niet dat het Orange gerelateerd is want ik heb Telenet voor tv en internet  en bij het terug kijken naar programma's heb ik hetzelfde ondervonden. Het begin is niet optimaal maar het einde mist hele stukken. Het is toch iets algemeen en dan voornamelijk naar de tv gids en de tijden waarop iets uitgezonden wordt. Dus programmatie tijd en tv gids lopen niet synchroom.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb ook dat probleem, maar hoe kan dit dan opgelost worden? En wie kan dat dan oplossen? Telenet? Orange?

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat is geen ingewikkelde zaak hoor Telenet en Orange kunnen dit niet oplossen. Orange krijgt de programmatie van Telenet en die krijgen dat op hun beurt weer uit Vilvoorde daar waar de programmatie van de tv gids wordt gemaakt. Die moeten ook uit veiligheid niet werken of even werken en maken dus de tv gids met de tijden. Maar als er dingen zijn die niet correct verlopen kunnen ze het niet meer aanpassen. Heel simpel uitgelegd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Hallo ! 

Ik heb hetzelfde gehad met een spannende serie ... ik miste elke keer het einde. Frustrerend hee ... 🤔

Nu neem ik het volgend programma ook op  ... tot er een betere oplossing tevoorschijn komt !!! 😊

Groetekes ! 

Leden met de meeste pluimen