annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Programmagids BBC First en Entertainment

Topic gestart op: 03-12-21 15h31

Antwoorden: 6 antwoorden

Eurostar
Ervaren verkenner

Programmagids BBC First en Entertainment

IMG_20211203_152609.jpg

Bij het kijken naar deze zenders en het opvragen van "info" krijg je normaal een beetje uitleg over het programma waar je naar kijkt... Nu is dit bij deze 2 zenders steeds nog in het Engels. Bij het opvragen van de info op een telenet decoder staat dit in het Nederlands! Dus... Orange,wat kunnen we hieraan doen?

Graag een oplossing... 

 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Eurostar
Ervaren verkenner

Ik heb Orange gecontacteerd en wacht nu op telefoon met een oplossing...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Eurostar is deze intussen oké?

Zo ja mag je deze als opgelost aanvinken.

Dank u.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Eurostar
Ervaren verkenner

Ik heb gisteren nogmaals telefonisch contact opgenomen met de klantendienst en die wist mij te vertellen dat er aan mijn vorige oproep geen gevolg werd gegeven ( niet geregistreerd) Deze keer heb ik een dossiernr. gekregen en ze gingen "feedback" geven aan de betrokken dienst maar zoiets is niet 1,2,3 opgelost... dus afwachten maar!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Eurostar  goedemorgen,

denk niet dat he aan Orange ligt maar aan de zenders

die dat moeten doorgeven!

Was zelfs bij VTM 3 gisteren alles on het Frans.

Doe eens een reset van je decoder.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen