annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Programmering ontbreekt

Topic gestart op: 16-11-22 17h40

Antwoorden: 4 antwoorden

Erik61
Gewaardeerd verkenner

Programmering ontbreekt

Wanneer ik via de afstandbediening de programmering oproep staat er vaak maar één woord, en als ik op info duw, dan krijg ik niets. vraag ik info op over de programmatie 2 dagen verder krijg ik helemaal niet. Wel ambetant als je iets wil programmeren een eindje verder.

Ik heb 2 decoders, en de ene dewelke aan de bron ligt geeft wel info, en de anderen die op een kamer staat geeft geen info.

Graag wat meer uitleg en hoe dit op te lossen.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Erik61
Gewaardeerd verkenner

Er is internet via kabel, maar misschien is het signaal te zwak. Al kon ik voorheen wel de programmatie vlot volgen en programmeren. Is een goeie wifi verbinding misschien een oplossing hier?

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Trek eens het kabeltje van het internet uit het toestel en dan terug insteken. 
Ik heb gemerkt dat de tvbox soms verbinding verliest via internetkabel en door hem even uit te trekken en terug in te steken is dat gefixt.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dit lijkt me te liggen aan de internetverbinding van de 2de box. Als die geen internetverbinding heeft dan zal deze ook geen correcte TV gids kunnen tonen, zullen serieopnames niet mogelijk zijn en ga je ook geen opnames kunnen bekijken.

Bij de instellingen zul je moeten gaan zoeken achter de wifi instellingen en de nodige aanpassingen doen zodat deze wel geconnecteerd is.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is de tweede met internet verbonden ?  Dat is nodig voor de programma's

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen