annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Radiozenders verdwenen

Topic gestart op: 02-04-20 13h39

Antwoorden: 8 antwoorden

stre
Ervaren verkenner

Radiozenders verdwenen

OPGELOST

Hallo,

Sedert een paar dagen, is er geen enkele radiozender meer beschikbaar via de decoder.

Iemand enig idee waaraan dit ligt?

Grts

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
stre
Ervaren verkenner

Oh nee zo stom... Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk via die verticale balk links op het scherm gezapt. Normaal gebruikt ik die manier om van zender te veranderen nooit.

Bovenaan die verticale balk kan je selecteren welke zenders getoond worden: alle zenders, tv zenders, radio zenders. En het stond uiteraard op enkel tv zenders.

Bedankt voor jullie hulp!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@stre  kan je eens je decoder met de knop aan de achterkant eens uitzetten en een minuut wachten. Daarna deze terug opstarten en kijk dan eens of je de radio zenders weer terug hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stre
Ervaren verkenner

Net een reset uitgevoerd, helaas geen oplossing. Geen enkele radiozender beschikbaar 😞

0 pluimen
stre
Ervaren verkenner

Oh nee zo stom... Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk via die verticale balk links op het scherm gezapt. Normaal gebruikt ik die manier om van zender te veranderen nooit.

Bovenaan die verticale balk kan je selecteren welke zenders getoond worden: alle zenders, tv zenders, radio zenders. En het stond uiteraard op enkel tv zenders.

Bedankt voor jullie hulp!

 

patrick2
Wijze
Wijze

@stre  dat is niet stom hoor dat kan iedereen gebeuren. Ik heb ook al van die stunten gehad dus kan me er bij aansluiten. Maar blij dat het is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen