Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-04-20 13h39
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Sedert een paar dagen, is er geen enkele radiozender meer beschikbaar via de decoder.
Iemand enig idee waaraan dit ligt?
Grts
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Oh nee zo stom... Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk via die verticale balk links op het scherm gezapt. Normaal gebruikt ik die manier om van zender te veranderen nooit.
Bovenaan die verticale balk kan je selecteren welke zenders getoond worden: alle zenders, tv zenders, radio zenders. En het stond uiteraard op enkel tv zenders.
Bedankt voor jullie hulp!
@stre kan je eens je decoder met de knop aan de achterkant eens uitzetten en een minuut wachten. Daarna deze terug opstarten en kijk dan eens of je de radio zenders weer terug hebt.
Net een reset uitgevoerd, helaas geen oplossing. Geen enkele radiozender beschikbaar 😞
Oh nee zo stom... Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk via die verticale balk links op het scherm gezapt. Normaal gebruikt ik die manier om van zender te veranderen nooit.
Bovenaan die verticale balk kan je selecteren welke zenders getoond worden: alle zenders, tv zenders, radio zenders. En het stond uiteraard op enkel tv zenders.
Bedankt voor jullie hulp!