annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Regionale zenders

Topic gestart op: 04-10-20 18h34

Antwoorden: 5 antwoorden

patjer
Gewaardeerd verkenner

Regionale zenders

In de zenderlijst zie ik zowel TV Oost als Ring TV, bij Ring TV heb ik beeld maar bij TV Oost krijg ik zwart scherm met de melding Code D101: gecodeerde zender. Heb hierover reeds de klantendienst gecontacteerd maar deze konden me niet meteen helpen. Ze hebben dan wel een dossier opgemaakt met de referentie 51066088 en de melding dat men mij binnen de 3 dagen zou contacteren. Dit is ondertussen een week geleden en ik ben nog steeds wachtende op enig signaal. Heeft er nog iemand dit probleem of een gekende oplossing? Alvast bedankt.

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@patjer  je moet ook zien of je wel in de juiste regio / postcode woont om deze zender te ontvangen. Als je in een ander gebied woont dan blijft die zender gecodeerd want het is een regionale zender. Moest dat allemaal oke zijn en je dus wel in het juiste gebied woont en je deze zender moeten kunnen ontvangen dan zal je geduld moeten hebben. Je dossier is in behandeling en hoe lang het duurt weten wij ook niet daar hebben wij hier ook geen zicht op. Je kan altijd eens bellen of via FB sturen hoe ver je dossier staat en misschien hebben ze er al zicht op. 

Hier kan je eens zien of je die zender wel of niet kan ontvangen:

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-zenders

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patjer
Gewaardeerd verkenner

Patrick2 bedankt voor de snelle reactie, maar volgens de link die je doorstuurde zou ik volgens mijn postcode 1790 verschillende regionale zenders moeten kunnen ontvangen waaronder zelf TV Limburg en dergelijke. Ikzelf ben woonachtig op de grens van Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen en op het zenderaanbod van mijn decoder heb ik Zowel Ring TV als TV Oost maar de laatste wel met zwart scherm en de boodschap Code D101. Verder kunnen we geen andere regionale zenders bekijken wat mij zeer normaal lijkt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@patjer  je zegt dat je op de grens woont van Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen . Dan is de vraag of de activering ook goed gebeurd is. Dat is het probleem met die grens gevallen beter gezegd dat soort activeringen. Je hebt dan recht op die zenders maar de activering van die zenders is ergens verkeerd gegaan omdat je op dat grens gebied woont. Is niet de eerste keer hoor komt vaker voor dus je dossier zal behandeld moeten worden voor de activering van die zenders. Je kan al eens een herinnering sturen hoe ver ze er mee staan. 

De vraag is wel van mijn kant uit heb je die zenders ooit wel ontvangen en dan bedoel ik met beeld ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patjer
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Neen, ik ben pas klant bij Orange. Zal nog even moeten wachten op reactie van de klantendienst.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen