Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-20 22h16
Antwoorden: 23 antwoorden
Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.
Ja ik kan niet anders dan me hierin aan te melden want de klantenservice is aan geen kanten te bereiken!!!
service is 0,0 bij jullie!
zal tijd worden dat we veranderen want heb al veel miserie gehad met jullie.
mijn geld is wel goed genoeg iedere maand, volle pot voor halve werking??!!
ja ik ben gefrustreerd
Sofie89
Maak u niet druk , helpt toch geen moer, zit al weken te wachten op een oplossing voor mijn probleem.
Orange is zeker niet slecht en de service kan veel beter.
Ken je het paswoord van je decoder?
Reset hem naar de fabrieksinstellingen en installeer hem opnieuw.
Geen paniek u word begeleid met een menu en sommige menu's kunnen even duren. Probeer maar eens kan geen kwaad en misschien is uw probleem opgelost.
Al geprobeerd ... helpt niet
@adizal goedemorgen,
denk niet dat het helpen gaat, ze zijn op de hoogte bij de technische dienst.
Het is bij hun dat er iets scheelt en niet aan de decoder.
Ugh @Josette,
Totem heeft meer nieuws ! Er bestaat inderdaad en incident ivm serieopnames op VTM, Vitaya, Vijf HD. De technische dienst is op de hoogte hiervan en doet zijn best om dit zo rap mogelijk in orde te brengen.
Totem's groetjes,
Totem
ik zou me toch anders tegenover ons gedragen hoor!
Wij zijn ook maar klanten net als jij, maar proberen wel mensen te helpen.
Als jij denkt dat het bij een ander beter is maak je keuze.
Je kan via Messenger je ei leggen als je zin hebt!
En dat kan hier:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.