Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-20 22h16
Antwoorden: 23 antwoorden
Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.
Ah dus dit is nog geen contact met de klantenservice? Amai, wat moet een mens doen om orange te kunnen contacteren zeg!
service is echt 0,0 bij hen.
@Sofie89 schreef:
Ah dus dit is nog geen contact met de klantenservice? Amai, wat moet een mens doen om orange te kunnen contacteren zeg!
service is echt 0,0 bij hen.
Hallo @Sofie89,
Dit is een openbaar forum waar klanten kunnen tips&tricks uitwisselen. Je zult hier geen leden van de klantendienst kunnen contacteren. Hiervoor dien je contact op te nemen met het webcare dienst op sociale media. Daar krijg je een rappe antwoord en een analyse van je dossier.
Wat betreft je opnames, bestaat er inderdaad een technisch incident waarvan de technische dienst al op de hoogte is. Ze doen hun best om dit zo rap mogelijk in orde te brengen.
Hou je gesprekken positief en respectvol op dit forum alsjeblieft.
Groetjes,
Nelson
Geen probleem, als ik klantenservice intik kwam dit erop. Misleidend dus.
@Sofie89 schreef:
Kan dit even intern nagekeken worden? het is inderdaad niet logisch dat wanneer iemand de klantendienst opzoekt hij dan naar Tribe gestuurd wordt.
@Cdt24801 schreef:
@Sofie89 schreef:
Kan dit even intern nagekeken worden? het is inderdaad niet logisch dat wanneer iemand de klantendienst opzoekt hij dan naar Tribe gestuurd wordt.
@Cdt24801 Je kan ons zeker een beschrijving opsturen van welke zoekwoorden je hebt ingegeven en waar je deze hebt ingegeven (Google, website, Tribe). Zo kunnen we ons dit opzoeken.
Als je "Orange klantendienst" op Google zoekt, krijg je het telefoonnummer van onze klantendienst als resultaat.
Groetjes,
Nelson