annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Serie opnemen werkt niet naar behoren

Topic gestart op: 26-08-20 22h16

Antwoorden: 23 antwoorden

kurt1971
Gewaardeerd verkenner

Serie opnemen werkt niet naar behoren

Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.

Labels (1)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Sofie89
Gewaardeerd verkenner

Ah dus dit is nog geen contact met de klantenservice? Amai, wat moet een mens doen om orange te kunnen contacteren zeg! 

service is echt 0,0 bij hen. 

NelsonM
Orange-werknemer


@Sofie89  schreef:

Ah dus dit is nog geen contact met de klantenservice? Amai, wat moet een mens doen om orange te kunnen contacteren zeg! 

service is echt 0,0 bij hen. 


Hallo @Sofie89,

Dit is een openbaar forum waar klanten kunnen tips&tricks uitwisselen. Je zult hier geen leden van de klantendienst kunnen contacteren. Hiervoor dien je contact op te nemen met het webcare dienst op sociale media. Daar krijg je een rappe antwoord en een analyse van je dossier.

Wat betreft je opnames, bestaat er inderdaad een technisch incident waarvan de technische dienst al op de hoogte is. Ze doen hun best om dit zo rap mogelijk in orde te brengen.

Hou je gesprekken positief en respectvol op dit forum alsjeblieft.

Groetjes,

Nelson

Sofie89
Gewaardeerd verkenner

Geen probleem, als ik klantenservice intik kwam dit erop. Misleidend dus. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sofie89  schreef:

Geen probleem, als ik klantenservice intik kwam dit erop. Misleidend dus. 


@NelsonM 

Kan dit even intern nagekeken worden? het is inderdaad niet logisch dat wanneer iemand de klantendienst opzoekt hij dan naar Tribe gestuurd wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NelsonM
Orange-werknemer


@Cdt24801  schreef:

@Sofie89  schreef:

Geen probleem, als ik klantenservice intik kwam dit erop. Misleidend dus. 


@NelsonM 

Kan dit even intern nagekeken worden? het is inderdaad niet logisch dat wanneer iemand de klantendienst opzoekt hij dan naar Tribe gestuurd wordt.


@Cdt24801 Je kan ons zeker een beschrijving opsturen van welke zoekwoorden je hebt ingegeven en waar je deze hebt ingegeven (Google, website, Tribe). Zo kunnen we ons dit opzoeken.

Als je "Orange klantendienst" op Google zoekt, krijg je het telefoonnummer van onze klantendienst als resultaat.

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen