annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Serie opnemen werkt niet naar behoren

Topic gestart op: 26-08-20 22h16

Antwoorden: 23 antwoorden

kurt1971
Gewaardeerd verkenner

Serie opnemen werkt niet naar behoren

Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.

Labels (1)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze


@NelsonM  schreef:

.. knip ...

@Cdt24801 Je kan ons zeker een beschrijving opsturen van welke zoekwoorden je hebt ingegeven en waar je deze hebt ingegeven (Google, website, Tribe). Zo kunnen we ons dit opzoeken.

Als je "Orange klantendienst" op Google zoekt, krijg je het telefoonnummer van onze klantendienst als resultaat.

Groetjes,

Nelson


OK, die vraag geeft ik dus door aan de originele vraagsteller, @Sofie89 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sofie89
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 @NelsonM 

ja, zo ver ben ik ook al. Meerdere keren telefonisch contact proberen opnemen en ik krijg de melding dat er veel oproepen zijn dat de wachttijd kan oplopen, soms tot een halfuur in wacht en dan de lijn verbroken. 
Ik zoek klantendienst via google en ik word hier naartoe gestuurd. 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Bedankt voor jullie feedback hieromtrent.

Ik zie in 2de positie "Orange contacteren" en daaronder in de details zie ik inderdaad Tribe. We nemen het over met ons team.

Groetjes,

Nelson

Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @NelsonM @Sofie89 

Als ik Orange klantendienst intik via Google kom ik hier terecht

Bij andere contactmiddelen staat wel degelijk de Tribe

 

adizal
Leidende verkenner

Geduld zeggen ze op de community hier, komt wel in orde.

Orange mag dat , maar gij niet, probeer maar eens uw factuur later te betalen.

Ik zit al 3 weken te wachten op een oplossing en morgen zou Telenet een interventie doen om de buitenkabel te testen denk ik. Hopelijk raakt het opgelost. Misschien kan ik ook eens proberen 3 weken later te betalen 😋

Of zouden ze me 3 weken compensatie geven voor het ongemak.🤑 

Leden met de meeste pluimen