Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-20 22h16
Antwoorden: 23 antwoorden
Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.
@NelsonM schreef:
.. knip ...@Cdt24801 Je kan ons zeker een beschrijving opsturen van welke zoekwoorden je hebt ingegeven en waar je deze hebt ingegeven (Google, website, Tribe). Zo kunnen we ons dit opzoeken.
Als je "Orange klantendienst" op Google zoekt, krijg je het telefoonnummer van onze klantendienst als resultaat.
Groetjes,
Nelson
OK, die vraag geeft ik dus door aan de originele vraagsteller, @Sofie89
Bedankt voor jullie feedback hieromtrent.
Ik zie in 2de positie "Orange contacteren" en daaronder in de details zie ik inderdaad Tribe. We nemen het over met ons team.
Groetjes,
Nelson
Geduld zeggen ze op de community hier, komt wel in orde.
Orange mag dat , maar gij niet, probeer maar eens uw factuur later te betalen.
Ik zit al 3 weken te wachten op een oplossing en morgen zou Telenet een interventie doen om de buitenkabel te testen denk ik. Hopelijk raakt het opgelost. Misschien kan ik ook eens proberen 3 weken later te betalen 😋
Of zouden ze me 3 weken compensatie geven voor het ongemak.🤑