Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ervaren genezer

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

Labels (2)
28 ANTWOORDEN 28
Aspirant genezer

Hamaaai, wat is dat hier allemaal van "complot" theorieën...
Straks kom je mij nog vertellen dat de CIA, FBI en de KGB er ook voor iets tussen zitten.

Het gaat hier om Telecom producten hé.

Soit, ik deel Streamz met de familie (net zoals deezer en Netflix)
Leuk, paar leuke serie die ik al wou zien (vooral de HBO zoals Westworld etc)
Maar om dat bedrag alleen te betalen vind ik het nog te weinig...

0 pluimen
Aspirant verkenner

Wij hebben al netflix en voor de kleinste ook disney+ nu... maar om er nog eens streamz erboven op te nemen vinden we echt wel te veel van het goeie.

Gewaardeerde genezer

@stravarius 

Als het op een ander toch allemaal beter is vraag ik mij af wat jij dan hier zit te doen. Ik ben tevreden met mijn pakket en niemand hoeft te moeien met wat ik heb of betaal. Voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Fijne dag nog!

Ervaren genezer

Ik stel voor dat we dit onderwerp op slot doen, want we wijken een beetje af van het onderwerp en moddergooien, daar heeft niemand zin in.

Iedereen is welkom hier en we kunnen veel van elkaar leren, als we elkaar helpen en bemoedigen. En laten we het ook netjes houden... dit is ook zo op andere forums.

Streammz is er klein en groot, in gewicht en in bedrag.

Veteraan verkenner

@Patrick, maar als je het buitengooit heb je ook niet meer die gratis films. En nu zit streamz er nog is voor niet in want jullie rekenen dat allemaal niet mee. Als je natuurlijk geen Telenetter bent zoals cdt of hoe noemt die daar, want ik hoef niet te weten waar die klant is dan weet je dat wel. En ik zeg het nog eens bij Telenet goochelen ze met cijfers.

0 pluimen
Veteraan verkenner

Wel Joery die vraag zal ik beantwoorden waarom jij niet zou weten hoeveel dat kost. Om datje geen klant van Telenet bent. En nu mag je het nog draaien of keren, je zal niet achter het wondermiddel geraken hoe je het moet doen. Dus doe de moeite niet om bij vrienden of bij je ouders te gaan horen want veel verschil zal het niet maken.

0 pluimen
Aspirant verkenner

Wij gebruiken streaming en zijn tevreden. Het enigewat we missen zijn de Disney films. 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@NadineDeVoogdt  dan kan je Disney+ nemen. Dat is pas uitgekomen en moet zeggen hier thuis hebben we dat ook genomen en er zijn al uren aan gespendeerd. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ik hé. Geen streamz maar wel Netflix en Disney+ (Onlangs aangeschaft met meerdere personen. Persoonlijk denkik dat je op Disney+ snel rond bent maar als je de prijs kan delen met meerdere personen kan je hier wel een jaar van genieten. Ps. Ik heb wel geen tv meer dus streamen is het enige dat ik momenteel nog doe.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen