annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Topic gestart op: 19-09-20 22h40

Antwoorden: 28 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

 

 

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
stravarius
Veteraan verkenner

@Surfer je mag altijd een vriendschapsverzoek sturen op facebook. Zet er dan bij van surfer. Dan weet ik waarover het gaat en dan kan ik je meer gegevens geven, anders aanzien ze dat daar toch als reclame.

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Streamz : te duur. ik ben niet van plan om het te gaan gebruiken. Ook niet voor een maand gratis waarschijnlijk.
Ik heb onlangs Amazon Prime geprobeerd. De prijs is goed maar ik wou vooral oude series bekijken (van pakweg 30 a 40 jaar geleden) en ik heb er niet veel van teruggevonden.
Dat stopt dus ook.
Ik heb thuis TV Vlaanderen en die hun inbegrepen online toegang gebruik ik af en toe.
Niet vaker dan dat want dan kom ik met mijn Start internet niet meer toe.
Als ik dat moet upgraden om meer te kunnen streamen wordt het ook een dure zaak.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@stravarius 

Je vergist u hoor, ik heb wel degelijk betalende paketten. Daar zit wel veel teveel in dat mij niet interesseert, maar dat is het nadeel van een pakket, nietwaar.

Bovendien, je kunt hier vier jaar geleden niet geweest zijn want Tribe is pas opgestart begin 2018.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@stravarius 

En nog iets: "mensen van Orange geven nooit juiste info " ...

Buiten de moderatoren en enkele shop medewerkers zijn hier geen "mensen van Orange". Wij zijn allemaal gewone klanten.

En wat die "info" van Telenet betreft: Telenet heeft ook een website en een klantenforum waar je alles kan vinden, je doet percies of je kent een staatsgeheim ... Alsof Tribers niet kunnen lezen wat er buiten Tribe op het internet te lezen valt.

Trouwens, is het nog niet bij u opgekomen dat er heel wat Tribers zijn die ook producten van andere providers hebben? Of zelfs helemaal niks van Orange? Dat is namelijk geen voorwaarde om Triber te zijn ... Indien je de regels respecteert hoef je dus helemaal hier niet weg te gaan. Ik herhaal wel: indien je de regels respecteert.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stravarius
Veteraan verkenner

@Cdt24801 , die zever heb ik hier al meerdere malen gehoord, maar nogmaals je zal nooit de echte waarheid weten van een klant van Orange tegenover die van Telenet. En wie denk jij dat Surfer het meest gaat vertrouwen als ik mijn rekening krijg of desnoods een copy doorstuur en hem desnoods informatie doorgeef hoe het er uitziet.? Dus jij en al die anderen daar bij Orange weten nog niets van prijzen, ook niet wat er in de bladen stond. Want ik heb al 8-9 maal bij Telenet gezeten en weet hoe ze werken. Denk jij dat iemand dat voetbal pakket neemt voor 30€, wel ik wel. Je moet enkel weten hoe. En aan surfer wil ik nog eens zeggen meld je op mijn facebook aan onder jouw naam surfer en mijn facebook is Van Dooren Mario  er staan er verschillende heb ik gezien maar je moet je aanmelden met die berg en die boom als je die ziet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen