annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Topic gestart op: 27-05-19 18h22

Antwoorden: 28 antwoorden

pauwelynn
Aspirant verkenner

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. 

Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen. 

Is dit een gekend probleem?

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh iedereen,

De bug van 2019 werd ondertussen al opgelost. Maar er werd recent opnieuw een incident geopend bij de technische ivm de tv-gids. Maar aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer service stam of het webcare-tribe ! Stuur hen zeker voorbeelden van programma's, zenders en het uur van de gewenste programma.

Totem is er voor je ! 

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Sirene  ik heb het vermoeden dat er toch ergens een bug in zit maar dan betreft de programmering van de programmatie. Het is opvallend dat er meerdere hetzelfde probleem hebben en dat er ook een probleem is met de programmatie voor opnames ( zijn andere posten over gemaakt ). Als ik jullie tv gids bekijk en ik vergelijk die met van Telenet , die dezelfde programmering heeft en krijgt als Orange , dan zie ik daar geen afwijking in de tv gids. Dus zelf denk ik dat het opgelost dient te worden met een update van de decoder maar goed ik ben ook niet geheel zeker hiervan zelfde geldt is er een ander probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Festijn  ik zie net ook het antwoord van Totem de moderator hier. 

Er is een algemeen probleem er zit blijkbaar een bug in de timing. En ze zijn bezig met een oplossing. De oplossing staat hier in deze topic.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Festijn
Ervaren verkenner

Exact zelfde probleem bij ons laatste tijd. Programma’s die niet of half opgenomen worden. Tot voor een paar maanden geleden was dit nog redelijk ok maar nu begint het te irriteren. Vooral als de programma’s niet altijd op zelfde tijdstip beginnen. Nu moet ik zelf manuele opnames plannen met een ruime marge.

 

Ook zelfde probleem met de colombus vandaag. Ook bij mij staat er het weer. Dus er is niets opgenomen. 

Hopelijk komt er een oplossing want dit is toch niet meer normaal. 

Grt

a148146
Leidende verkenner


@wanderingbrwnie  schreef:

Toevallig ook al enige tijd hetzelfde probleem. Vanavond opnieuw 27/05: de noodcentrale staat gepland om 20:35, maar werkelijk begint deze pas om 20:50. We zitten dus met een hele opname van Thuis. Deze stopt dan ook om 21:15 met opnemen. Resultaat: halve opname en de rest kwijt. 

Zoals ik al zei dat ik hier geen klant meer ben is het ook moeilijker om een passent antwoord te geven. maar ik hebook de noodcentrale gezien, maar vraag me nu niet om wat uur die begon. En dan nog ik heb een andere decoder dan u, Telenet en Orange. Dit kan ook verschillen want zij zullen daarom niet de informatie van de zelfde bronnen krijgen. Ik weet ook niet hoe men een zender gids maakt. belgacom had mij vroeger al genoeg fabels wijs gemaakt toen zij aflevering gaven maar in hun zendergids stond dan wel uitleg te lezen van enkele jaren te voren. Dit was zogezegd de fout van de zender, tot ik naar die zender zelf heb gemaild en dan wist ik het zelf; Dan heb ik Belgacom er mee geconfronteerd en even later was het in orde.


 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen