Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-22 09h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben sinds vorige week klant bij Orange. Ik heb in het love pack gekozen voor tv lite. Bij het installeren van de app en na het invoeren van mijn inlog gegevens krijg ik de melding dat ik wél mijn inlog gegevens juist heb, maar dat er geen tv abonnement gevonden werd.
Als ik kijk bij 'mijn producten' staat wel degelijk een tv lite abonnement.
ga ik daarentegen naar mijn profiel en klik ik op 'mijn assets' dan staat daar geen tv tussen.
ik heb hiervoor al enkele malen gebeld naar de klantendienst, maar ook daar vinden ze het probleem niet. volgens hun is het opgelost door de app te verwijderen en terug te installeren, want het had met één of andere update te maken. niet dus.
weet iemand wat ik nog meer kan proberen?
@Mariposa goedemorgen,
verwijder je deze ook op een goede manier?
Via instellingen dan apps zoek de app en verwijderen, telefoon volledig uitschakelen, dan de app downloaden en installeren, succes.
Helpt dit je niet neem dan contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Dat heb ik idd op die manier gedaan. Het is ook geen verklaring waarom het dan op de telefoons van mijn kinderen vb ook niet lukte gisterenavond. Zij hebben de app voor het eerst geïnstalleerd na de update en toch krijgen zij dezelfde melding.