annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Plus app vindt mijn abonnement niet

Topic gestart op: 30-09-22 09h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Mariposa
Aspirant verkenner

TV Plus app vindt mijn abonnement niet

Ik ben sinds vorige week klant bij Orange. Ik heb in het love pack gekozen voor tv lite. Bij het installeren van de app en na het invoeren van mijn inlog gegevens krijg ik de melding dat ik wél mijn inlog gegevens juist heb, maar dat er geen tv abonnement gevonden werd.

Als ik kijk bij 'mijn producten' staat wel degelijk een tv lite abonnement.

ga ik daarentegen naar mijn profiel en klik ik op 'mijn assets' dan staat daar geen tv tussen.

ik heb hiervoor al enkele malen gebeld naar de klantendienst, maar ook daar vinden ze het probleem niet. volgens hun is het opgelost door de app te verwijderen en terug te installeren, want het had met één of andere update te maken. niet dus.

weet iemand wat ik nog meer kan proberen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Mariposa  goedemorgen,

verwijder je deze ook op een goede manier?

Via instellingen dan apps zoek de app en verwijderen, telefoon volledig uitschakelen, dan de app downloaden en installeren, succes.

Helpt dit je niet neem dan contact op via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Mariposa
Aspirant verkenner

Dat heb ik idd op die manier gedaan. Het is ook geen verklaring waarom het dan op de telefoons van mijn kinderen vb ook niet lukte gisterenavond. Zij hebben de app voor het eerst geïnstalleerd na de update en toch krijgen zij dezelfde melding.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen