annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV beeld in blokjes

Topic gestart op: 01-04-18 21h27

Antwoorden: 7 antwoorden

hanssteens
Gewaardeerd verkenner

TV beeld in blokjes

OPGELOST

tv uitzending dikwijls in blokjes had ik met mijn schotel ook bij slecht weer

en via internet tv kijken lukt ook niet uizending valt stil

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
a148146
Leidende verkenner

Ik hoop dat dit niet te veel gaat voorkomen, anders ga ik nog spijt krijgen dat ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. Al mag je natuurlijk niemand veroordelen voor je het zelf gezien hebt. Heb je de tips die hie al zijn mee gegeven, al eens uitgevoerd? Zoals wisselen van stopcontact. Want dat kan veel schelen, als dit te veel belast word als er te veel stekkers in zitten die stroom moeten leveren aan apparaten. Er bestaan nu ook van die verdeel blokken van 8 2x4 stekkers of meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

hanssteens
Gewaardeerd verkenner

het probleem is opgelost, met schoonmaken is de antennekabel uit de contactdoos op de muur geweest. en in het verkeerde gat geplugd. in RD ipv TV stekker verstoken en probleem opgelost. iedereen blij.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Gerre
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik heb dat ook voor. Alle kabels gecontroleerd alles zit correct in. Ook de signaal sterkte laten checken. Ook geen problemen. Bij de analoge televisie heb ik er geen last van. Enkel via de decoder. Iemand een oplossing?

0 pluimen
Gerre
Gewaardeerd verkenner

Of toch door hr slechte weer? Maar ja alleen op de digitale? 🤔

Alvast bedankt.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Ik hoop dat dit niet te veel gaat voorkomen, anders ga ik nog spijt krijgen dat ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. Al mag je natuurlijk niemand veroordelen voor je het zelf gezien hebt. Heb je de tips die hie al zijn mee gegeven, al eens uitgevoerd? Zoals wisselen van stopcontact. Want dat kan veel schelen, als dit te veel belast word als er te veel stekkers in zitten die stroom moeten leveren aan apparaten. Er bestaan nu ook van die verdeel blokken van 8 2x4 stekkers of meer.

hanssteens
Gewaardeerd verkenner

mijn probleem is opgelost de kabel was verkeerd ingeplugd in RD ipv TV

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen