annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV gids zonder discovery Channel

Topic gestart op: 22-03-20 10h15

Antwoorden: 9 antwoorden

Steven86
Aspirant verkenner

TV gids zonder discovery Channel

Beste, 

Zijn er hier nog leden waarvan discovery Channel geen tv gids uitzend? 

Is hier een reden voor waarom dit enkel bij discovery is en zo de opnames niet doorgaan?

Alvast bedankt 

Steven

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Steven86  ik heb het vermoeden dat er meerdere dit probleem hebben maar niet vermelden of die kijken niet naar deze zender. Maar het lijkt mij raar dat u nu de tweede bent die het vermeld en dat andere het wel kunnen bekijken. Je kan niet zeggen dat het regio verbonden is aangezien iedereen dezelfde tv gids gebruikt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Steven86
Aspirant verkenner

Dat is nu net het vreemde.

De zender zend wel degelijk uit en is te bekijken.

Alleen is er geen tv gids voor en staan die in blanco blokken van ettelijke uren, die je dan ook wel kan opnemen en bekijken via opnames.

De TV gids is idem zowel via digibox als via de app. 

Nog mensen die hetzelfde probleem hebben? 

Steven 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ah zo @Steven86  je ziet dus wel de uitzending enkel de tv gids is leeg. Dat ligt aan de zender zelf die sturen dan geen informatie door / of het land stuurt geen informatie door. Kan zijn door deze moeilijke tijden of dat er geen programmatie bekend is of de programmatie wordt niet gemaakt en komt er dus iets op tv wat herhaling is. Dit ligt dan niet echt aan Orange want die maken de programmatie niet. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Steven86
Aspirant verkenner

In bijlage heb ik eens een screens hot van de TV gids uit de app. 

Ditzelfde zie ik ook op de TV gids in digibox. 

Kijken kan wel maar je neemt de blokken op die geregistreerd staan als je via de rode knop opneemt maar serieopnames gaan niet door omdat de titel niet voorkomt. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Steven86  duidelijk er is dus geen programmatie bekend , niet gemaakt. Ja dan zit er niks anders op dan te wachten of zoals je zei je kan de klantendienst bellen om zeker te zijn dat er toch geen fout is begaan bij het versturen van de programmatie. Maar ik vrees dat deze niet gemaakt is of dat er iets fout gelopen is daar waar de zender gemaakt wordt. 

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen