Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-20 10h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Zijn er hier nog leden waarvan discovery Channel geen tv gids uitzend?
Is hier een reden voor waarom dit enkel bij discovery is en zo de opnames niet doorgaan?
Alvast bedankt
Steven
@Steven86 ik heb het vermoeden dat er meerdere dit probleem hebben maar niet vermelden of die kijken niet naar deze zender. Maar het lijkt mij raar dat u nu de tweede bent die het vermeld en dat andere het wel kunnen bekijken. Je kan niet zeggen dat het regio verbonden is aangezien iedereen dezelfde tv gids gebruikt.
Dat is nu net het vreemde.
De zender zend wel degelijk uit en is te bekijken.
Alleen is er geen tv gids voor en staan die in blanco blokken van ettelijke uren, die je dan ook wel kan opnemen en bekijken via opnames.
De TV gids is idem zowel via digibox als via de app.
Nog mensen die hetzelfde probleem hebben?
Steven
Ah zo @Steven86 je ziet dus wel de uitzending enkel de tv gids is leeg. Dat ligt aan de zender zelf die sturen dan geen informatie door / of het land stuurt geen informatie door. Kan zijn door deze moeilijke tijden of dat er geen programmatie bekend is of de programmatie wordt niet gemaakt en komt er dus iets op tv wat herhaling is. Dit ligt dan niet echt aan Orange want die maken de programmatie niet.
@Steven86 duidelijk er is dus geen programmatie bekend , niet gemaakt. Ja dan zit er niks anders op dan te wachten of zoals je zei je kan de klantendienst bellen om zeker te zijn dat er toch geen fout is begaan bij het versturen van de programmatie. Maar ik vrees dat deze niet gemaakt is of dat er iets fout gelopen is daar waar de zender gemaakt wordt.