annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV opzeggen

Topic gestart op: 25-06-22 15h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Tomitavdb11
Aspirant verkenner

TV opzeggen

OPGELOST
Spoiler
Spoiler
Ik heb mijn TV opgezegd, maar weet niet hoe ik nu via app kan nakijken of dit erbij staat of niet.


Mij lijkt het alsof er altijd enkel mijn telefoon heeft bijgestaan. Of is dit een andere app dan my orange?
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tomitavdb11 

Als je de tv ooit hebt gehad had je kunnen kijken via de Orange tv app dat is de app voor gebruik te maken van online tv. 

In de My Orange app zou je kunnen kijken bij je producten of het erbij staat moest dat niet zo zijn kan je inloggen op de klantenzone via de website. Daarin zie je al je producten staan en dan zou tv er niet bij moeten staan. 

Als je opzegt of op gezegd hebt dan vergeet niet je decoder binnen te brengen want anders ga je daar nog een boete over betalen. Binnen brengen bij de B-post en laten opsturen is kosteloos maar wel je ontvangstbewijs goed bij houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Should be ok, @Leentje1973 

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Leentje1973 Buiten contact opnemen met Orange zie ik niet vaal andere mogelijkheden

Met de chat : hier onderaan volledig naar onder scrollen - dan rechts zie een blauw icoon

daarop klikken

Orange contacteren | Orange België

Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tomitavdb11 

Als je de tv ooit hebt gehad had je kunnen kijken via de Orange tv app dat is de app voor gebruik te maken van online tv. 

In de My Orange app zou je kunnen kijken bij je producten of het erbij staat moest dat niet zo zijn kan je inloggen op de klantenzone via de website. Daarin zie je al je producten staan en dan zou tv er niet bij moeten staan. 

Als je opzegt of op gezegd hebt dan vergeet niet je decoder binnen te brengen want anders ga je daar nog een boete over betalen. Binnen brengen bij de B-post en laten opsturen is kosteloos maar wel je ontvangstbewijs goed bij houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen