annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV opzeggen

Topic gestart op: 25-06-22 15h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Tomitavdb11
Aspirant verkenner

TV opzeggen

OPGELOST
Spoiler
Spoiler
Ik heb mijn TV opgezegd, maar weet niet hoe ik nu via app kan nakijken of dit erbij staat of niet.


Mij lijkt het alsof er altijd enkel mijn telefoon heeft bijgestaan. Of is dit een andere app dan my orange?
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tomitavdb11 

Als je de tv ooit hebt gehad had je kunnen kijken via de Orange tv app dat is de app voor gebruik te maken van online tv. 

In de My Orange app zou je kunnen kijken bij je producten of het erbij staat moest dat niet zo zijn kan je inloggen op de klantenzone via de website. Daarin zie je al je producten staan en dan zou tv er niet bij moeten staan. 

Als je opzegt of op gezegd hebt dan vergeet niet je decoder binnen te brengen want anders ga je daar nog een boete over betalen. Binnen brengen bij de B-post en laten opsturen is kosteloos maar wel je ontvangstbewijs goed bij houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Hallo,

Ik wou nog iets vragen in dit verband. Ik heb mijn decoder en afstandsbediening en snoer opgestuurd via Bpost, heb het bewijs goed bijgehouden enz. Het is onderweg.

Maar ik zag in mijn orange TV app dat je daar nog steeds tv kan kijken. Hoe kan dit?

En als ik inlog in de klantenzone, staat daar nog steeds TV tussen. Hoe kan dat?

 

WANT Ik heb bevestiging gekregen vorige week dat al het nodige is gedaan om het stop te zetten.

 

Ik hoop ook geen problemen te ondervinden met terugsturen decoder. Alles netjes gedaan en bewijs ook enz, en wil echt geen € 200 voorschieten of betalen door problemen van administratie bij hen. 

 

Alvast bedankt voor antwoord.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zorg dat je het bewijs doorstuurt, @Leentje1973 

 

Meer kan je niet doen

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

 

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Hallo, dankjewel.

Op voorhand het bewijs al doorsturen bedoel je toch he? 

Ja heb dat gedaan. Het pakket is nog wel onderweg.

 

Groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen