Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-21 19h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
gisteren plots weer alles werkende op zowel de iPhones als de 2 iPads ,
sinds deze namiddag is ons opgevallen dat de knop opnames nu weer niet werkt, op geen enkel toestel ? Wij hebb zelf niks gewijzigd , wat is dat toch allemaal ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
heb orange in het verleden daarvan al van op,de hoogte gebracht
maar het probleem heeft zich weer vanzelf opgelost sinds deze morgen weer alles ok
haha ik blij
Misschien een stomme opmerking en misschien heb ik er over gelezen. Maar is het misschien mogelijk om de koppeling tussen je decoder te stoppen en opnieuw aan ge maken?
Zonder ook maar iets te doen was het deze ochtend weer werkende
ik weer blij dus , hopelijk blijft het nu zoals het is
Denk dat je het beste dat nog eens door geeft aan Orange. Zou dat doen via de chat knop die je kan vinden op de website.
https://www.orange.be/nl/contact#/
Misschien dat je daar dan ook een foto bij kan zetten wat er precies aan de hand is.
heb orange in het verleden daarvan al van op,de hoogte gebracht
maar het probleem heeft zich weer vanzelf opgelost sinds deze morgen weer alles ok
haha ik blij