annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv en decoder

Topic gestart op: 25-12-19 09h26

Antwoorden: 15 antwoorden

LnPrjn
Ervaren verkenner

Tv en decoder

OPGELOST

Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het  programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit? 

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Movieman
Aspirant genezer

@LnPrjn zorg er ook wel voor dat er geen speling zit op de kabels in je decoder, tv of modem kan ook één van de oorzaken zijn en vervang je die door een nieuwe kabel. Succes ben eigenlijk met  de kerst maaltijd bezig 🎅 ho,ho,ho 😉.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@LnPrjn 

Wat je zou kunnen doen is een timerklok plaatsen voor de stekker van uw decoder. Daarmee dan elke nacht uw decoder een periode van enkele uren zonder stroom zetten. 

Het zou niet mogen zijn, maar er is de praktijk gebleken dat de meeste decoders daar wel baat bij hebben en veel minder storingen vertonen.

En baat het niet, het schaadt ook niet.

Prettige Kerst 🎄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@LnPrjn  wel belangrijk te weten welke foutmelding u ziet. U kan dan altijd eens zoeken op het forum of er meerdere zijn met die specifieke foutmelding. Dat de technieker het heeft nagezien en dat die zegt het is normaal dan wil ik de technieker terug en die zet mij een nieuwe decoder. U bent klant en het dient te werken zoals het hoort. Weet wel dat de decoders van Orange niet de aller beste zijn , er zijn toch links en rechts wat probleempjes mee. Hopelijk komt Orange volgend jaar  met nieuwe decoders.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LnPrjn 

Wat je zou kunnen doen is een timerklok plaatsen voor de stekker van uw decoder. Daarmee dan elke nacht uw decoder een periode van enkele uren zonder stroom zetten. 

Het zou niet mogen zijn, maar er is de praktijk gebleken dat de meeste decoders daar wel baat bij hebben en veel minder storingen vertonen.

En baat het niet, het schaadt ook niet.

Prettige Kerst 🎄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@LnPrjn als je het forum doorloopt zal je merken dat je niet de enige bent. Meerdere keren werden al oplossingen aangedragen zoals dat je eventueel zou terecht kunnen in Orange shop om te ruilen en te testen naar het voorbeeld van Telenet tot op heden is er nog niets mee gedaan. Zelf herstart ik wekelijks mijn decoders en kijk ik even of er nog updates zijn dat helpt bij mij. Juist nog veel problemen met de serie opnames de ene wel de andere niet maar ook hier weer ben ik niet de enige.

Anonymous
Niet van toepassing

@LnPrjn 

Welke foutmelding krijg je?

LnPrjn
Ervaren verkenner

@Anonymous  ik heb het niet meer bijgehouden.. heb het vorig jaar eens doorgegeven naar orange en toen is de technieker geweest. Het is minder nu maar het blijft toch wel vervelend.

LnPrjn
Ervaren verkenner

@Anonymous @Movieman 

Het is inderdaad een heen en weer geloop maar ik was al blij dat er geen extra kosten bij zaten. Buiten het feit dat de decoder niet altijd werkt ben ik wel tevreden. Ik kijk niet zo veel tv dus dan is het wel even *** als ie net dan ook niet werkt, haha..ik ga de klantendienst nog maar eens contacteren voor een nieuwe. 

Inderdaad! Vroeger had ik telenet en dat ging vlotter. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen