annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv gids geeft vanaf maandag “geen gegevens” meer

Topic gestart op: 22-10-22 14h47

Antwoorden: 4 antwoorden

Margo1964
Ervaren verkenner

Tv gids geeft vanaf maandag “geen gegevens” meer

Zijn er problemen met de tv-gids? Ik wou mijn geplande opnames bekijken en zag dat die plots verdwenen waren, daarom keek ik in de tv-gids en zie dat er vanaf maandag plots “geen gegevens” staat, op elke zender en elke daarop volgende dag 😟

Zijn die problemen momenteel algemeen of is er een probleem met mijn decoder misschien? 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb dat ook van tijd tot tijd, er is dan zo een groen icoontje bij de programma's ipv een voorbeeld.
Ook is er dan maar een beperkte tv-gids beschikbaar.

Het is genoeg in zo een geval om je utp aan de modem zijde of aan de achterkant van de digicorder even uit te trekken en 2 of 3 seconden later terug in te steken.

Heb daar de helpdesk ook al eens over gecontacteerd, maar weten dus geen oplossing.

Als het probleem zich voordoet en je doet een netwerk test, dan lijkt alles in orde.  Blijkbaar heeft dat te maken met een bepaalde server die hij wilt bereiken om de zoveel tijd, gaat dat niet, dan doet hij verder geen moeite meer en werkt de lan-verbinding niet meer.  Idem met WIFI.

Margo1964
Ervaren verkenner

Ik heb net een reboot uitgevoerd en de programma’s zijn terug zichtbaar. Alleen ben ik blijkbaar al m’n geplande opnames kwijt…ik weet dus wat doen weer 😅

Gregory
Wijze
Wijze

Keeps you busy @Margo1964 

0 pluimen
Margo1964
Ervaren verkenner

😆

Leden met de meeste pluimen