- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tv gids geeft vanaf maandag “geen gegevens” meer
Zijn er problemen met de tv-gids? Ik wou mijn geplande opnames bekijken en zag dat die plots verdwenen waren, daarom keek ik in de tv-gids en zie dat er vanaf maandag plots “geen gegevens” staat, op elke zender en elke daarop volgende dag 😟
Zijn die problemen momenteel algemeen of is er een probleem met mijn decoder misschien?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb dat ook van tijd tot tijd, er is dan zo een groen icoontje bij de programma's ipv een voorbeeld.
Ook is er dan maar een beperkte tv-gids beschikbaar.
Het is genoeg in zo een geval om je utp aan de modem zijde of aan de achterkant van de digicorder even uit te trekken en 2 of 3 seconden later terug in te steken.
Heb daar de helpdesk ook al eens over gecontacteerd, maar weten dus geen oplossing.
Als het probleem zich voordoet en je doet een netwerk test, dan lijkt alles in orde. Blijkbaar heeft dat te maken met een bepaalde server die hij wilt bereiken om de zoveel tijd, gaat dat niet, dan doet hij verder geen moeite meer en werkt de lan-verbinding niet meer. Idem met WIFI.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb net een reboot uitgevoerd en de programma’s zijn terug zichtbaar. Alleen ben ik blijkbaar al m’n geplande opnames kwijt…ik weet dus wat doen weer 😅
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Keeps you busy @Margo1964
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
😆