annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv limburg niet beschikbaar!

Topic gestart op: 05-07-21 22h48

Antwoorden: 20 antwoorden

MichaelG
Orange-werknemer

Tv limburg niet beschikbaar!

Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet …

bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Anonymous
Niet van toepassing

@MichaelG : Mijn punt was gewoon dat ik het raar vond dat u als Orange Werknemer ook een vraag had , dacht dat deze alles weten 😉 blijkbaar kan ik ook verkeerd zijn ...

Maar dat van geen respect enz heb ik nooit gezegd? 

Groeten,

bigM

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@MichaelG Och dat vind ik nu toch heel grof uitgesproken van jou .

De klantendienst probeert altijd een oplossing te vinden maar ,een ding moet je wel weten beleefdheid van de klant komt ook op de eerste plaats dan helpen zij U ook met veel respect
En je hebt nog altijd hier mensen die je hier willen helpen . 
En zelf werknemer ??? Raar hoor ??

Bel hen gaat wel mij mij . Nochtans was het niet mogelijk hoor .

Nieuwe tv gekocht en zelf alles geïnstalleerd . Zoek of kijk de instructie van je boekje ik heb ook moeten zoeken 🔍 en had alles vrij vlug . 

MichaelG
Orange-werknemer

Jammer van deze interpretatie 

ik heb nergens niets gezegd over respect en ben niet respectloos geweest denk ik. Heb gewoon effe geschetst wat er mij verteld is , dus de feiten neergepend (blijkbaar weer te recht toe recht aan iets neergeschreven dat op een manier wordt geïnterpreteerd dat niet de bedoeling was) voor mij misschien beter om hier weg te blijven want ben al veroordeeld na mijn eerste post 😞

Weet maar al te goed over welke druk er is op een helpdesk. Werk zelf heel vaak samen met mensen die de telefoon opnemen. Met kwade klanten aan de lijn .

ik heb alles geprobeerd wat mogelijk is ; ben zelfs tot daar geweest . De zender is en blijft onvindbaar voor mij. Ik had gehoopt om een aanknopingspunt te vinden op dit forum , maar wordt neergesabeld , spijtig

mijn excuses mocht ik respectloos overgekomen zijn was zeker niet de bedoeling 

 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@MichaelG Waarom wordt je niet doorverbonden voor hulp of komen ze niet kijken als nieuwe klant ,kan toch zijn dat er een fout in uw toestel zit . Dat kunnen ze toch dan voor een nieuwe klant doen . 
oprecht mijn excuses je kunt inderdaad niet alles weten . Mea culpa. Probeer hen toch duidelijk te maken dat het fout geactiveerd  is . En echt niet aan jou ligt moeten ze wel komen . En wel gratis . 
Nogmaals sorry 😞
Ik blijf normaal altijd heel vriendelijk . Het is hier een leuke forum . 
Stay aub .
Lieve fijne groetjes tinneke2  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen