annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv - tv-gids maar 1 dag en geen miniatuurweergave

Topic gestart op: 11-09-22 12h20

Antwoorden: 12 antwoorden

Mattie
Aspirant genezer

Tv - tv-gids maar 1 dag en geen miniatuurweergave

Hallo,

ik zit met het volgende probleem,

De programmagids gaat maar 1 dag ver en de miniatuurweergave is er niet in de programmagids.
Het vreemde is dat als ik de ethernet kabel op de digicoder even uittrek en opnieuw insteek, dit wel werkt.  Echter na +/- 1 dag is dat weer hetzelfde en kan ik die handeling herhalen.

Wanneer het probleem zich voordoet, en ik ga via de instellingen een internettest doen, dan zegt hij dat alles "ok" en "uitstekend" is.  Op de modem zie ik ook dat de digicoder correct een IP adres krijgt.

De digicorder is direct verbonden met de modem.

Bedankt!

Mattie

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Mattie
Aspirant genezer

Misschien nog even bij vermelden,
Op dit moment doet dit het zich dus ook voor, als ik dan even kijk naar mijn netwerkverkeer, zie ik gewoon dat mijn modem info uitwisselt met één of andere Orange server.

Mattie_0-1662893609884.png

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Daar kan ik persoonlijk niet veel mee doen @Mattie 

Dan moet er ergens een probleem zijn met de decoder - meer dan Orange contacteren zit er niet

Je kunt ook overwegen ( al is dit geen echte oplossing voor je probleem ) van de nieuwe decoder te nemen, kost wel 49 EUR als je die zelf installeert, plus nog eens 59 EUR als Orange die moet installeren

Heb mijn oude vervangen door die nieuwe - zelf installatie - beklaag het mij niet.  Blokkeert niet meer zoals de oude

Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ja, dit is weer een andere discutie, ik heb geen goesting om een nieuwe decorder aan te schaffer daar ik er een apple TV heb naast staan.  Dus veel voordeel haal ik daar niet uit, en vind dat als je X aantal jaar klant bent, je zelf niet hoeft te betalen voor falende hardware...

Heb de modem eens in DMZ zone gezet, kijken of dit het probleem oplost.  Het enige vervelende is dat als als ik een wijziging doe, altijd een dag dien te wachten vooraleer het probleem optreed... 

toch bedankt!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, was maar een suggestie - kan ook Apple TV vanaf mijn TV doen

Afwachten dus

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ja, ik bedoel dus een fysiek apple tv kaske waar je ook vtm go en vrt max ed apps kan opzetten en airplay ed heeft… weet niet of je dat met de nieuwe box ook allemaal kan…

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen