Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-20 14h47
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo, sinds gisteren een volgens mij volkomen fout bericht in mijn orange tv-app. Ik was aan zee en wou een film opnemen van Npo (Nederland). Ging niet. Ik kreeg een melding dat ik niet de rechten heb om te kijken nr die zender.
Nu ben ik weer thuis, en ik test het nog eens met andere npo programmas. En steeds deze boodschap, zie bijlage in dit bericht.
Wat is er aan de hand dan met de app??
Tv kijken en opnemen rechtstreeks gaat wel (zou er nog aan mankeren).
@Leentje1973 misschien iets mis met de zender zelf. Dat kan vaker voorkomen hoor het zijn wel vrije zenders die hier uitgezonden mogen worden dus die rechten hebben ze bij Orange en alle andere providers. Maar misschien een storing waardoor het mis loopt? Je kan eens doen wat @Josette je heeft geadviseerd en anders zou ik even wachten en op een later moment nog eens proberen. Je kan nadien altijd nog eens bellen met de klantendienst of sturen via Messenger of Twitter.
Hallo bedankt allebei!
Aangezien het probleem zich enkel.in de app voordoet denk ik eerder aan de app idd.
Ps Josette, ik kan de app eraf doen en er weer op zetten, maar de cache vd app verwijderen, hoe doe ik dat?
Grtjs
@Leentje1973 hei,
als je met de GSm bezig bent ga je naar -
Instellingen- Apps- Je zoekt daar de app die je nodig hebt.
Opent die- Kies dan voor opslag - dan zie je ergens staan cache legen.
Daarna kies je verwijder cache. Kan ook op je tablet.
Succes Leentje.
Hallo, nog steeds niet... cache weg.
Werkt het bij jullie wel via app npo opnemen?
Alsof de mensen vd klantendienst me daarmee gaat kunnen helpen, is een bug...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |