Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-24 13h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Smollie1 ,
Dat was dus ook het probleem bij de desbetreffende dame. Ze was tv aan het kijken en kreeg telkens de melding dat de verbinding wegviel. Met wifi uit te schakelen waren de problemen over.
Probeer eens de wifi uit te schakelen, heb je sowieso niet nodig als de box verbonden is via ethernet.
In volgorde
Success
Decoder is reeds verbonden met kabel. Heb app nog eens update gegeven, hopelijk beterschap🤞
Hoop het ook. Ooit eens een antwoord van iemand gehad die zei dat de decoder met de kabel verbonden was. Bleek dat die verbonden was met een apparaat dat via de wifi werkte 😞
Hey @Gregory ,
Ik onlangs een dame geholpen, TVbox was aangesloten met ethernetkabel, internet was ingesteld via Wifi...