annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen decoder sinds netflix

Topic gestart op: 06-11-24 16h45

Antwoorden: 2 antwoorden

Ikke82
Aspirant verkenner

Problemen decoder sinds netflix

Zijn er nog mensen waarbij de tvbox constant hapert, programma starten/afsluiten/deleten blokeert en/of digibox niet start sinds de toevoeging van Netflix?

Labels (4)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
EmreOz27
Gewaardeerd verkenner

Ik zelf heb geen TV-box maar als je sinds de toevoeging van Netflix merkt dat je TV-box hapert, niet goed opstart, of blokkeert bij functies zoals programma’s starten, afsluiten of verwijderen, probeer deze stappen

 

1. TV-box Herstarten: Haal de TV-box enkele minuten volledig van de stroom en sluit hem daarna weer aan. Dit kan kleine storingen verhelpen.

2. Software-Update Controleren: Ga naar de instellingen van je TV-box en kijk of er nieuwe software-updates zijn. Updates kunnen stabiliteitsproblemen oplossen, vooral na grote wijzigingen zoals de toevoeging van nieuwe apps.

3. Cache Leegmaken: Als je TV-box de optie heeft om de cache leeg te maken, probeer dit. Een volle cache kan vertragingen veroorzaken.

4. Netwerkinstellingen Controleer: Zorg ervoor dat je internetverbinding stabiel is, aangezien Netflix en andere streamingdiensten een stabiele verbinding vereisen. Het kan helpen om de TV-box rechtstreeks met een ethernetkabel aan te sluiten, in plaats van via wifi.

5. Box Terugzetten naar Fabrieksinstellingen: Dit is een laatste redmiddel, maar het kan helpen om je box volledig te resetten. Hiermee worden alle persoonlijke instellingen gewist, maar het kan hardnekkige softwareproblemen verhelpen.

 

Als deze stappen niet helpen, kun je contact opnemen met de klantenservice van je Orange en aangeven dat de problemen zijn ontstaan sinds de laatste update. Hopelijk werkt een van deze stappen en functioneert je TV-box snel weer zoals voorheen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Bij mij alles ok

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen