- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Verdwenen zenders
Bij mij zijn 2weken geleden al mijn plus 18 zenders verdwenen. Is dit normaal?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb je u zenders als terug? Hier heb ik hetzelfde probleem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Seppe1 dat ligt eraan wat je bedoeld met verdwenen. U zou de zenders penthouse gold en passion moeten hebben. Zijn deze niet toevallig verplaatst naar een ander nummer?
U kan ook altijd eens opnieuw de zenders laten zoeken en zien of deze terug komen. Eventueel eens de modem herstarten en de decoder eens herstarten en zien of ze terug komen. Als laatste kan u proberen de decoder helemaal te resetten , LET OP .... opnames zijn er dan af . En als dat allemaal niks opbrengt de klantendienst eens bellen de 5000 en vragen wat de oorzaak is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bij mij is het ook zo, zenders verdwenen.
Men mag doen wat men wil, niets brengt ze terug het probleem ligt bij Orange zelf.
Sinds de komst van de van de betalende sport zenders zijn de problemen begonnen, waarschijnlijk om plaats te maken.
resetten, stekkers uittrekken, terug zetten van de fabrieksinstellingen, decoder opnieuw starten, zenders zoeken enz enz niets helpt.
Indien het probleem zich nog verder blijft opstapelen, gewoon veranderen van provider, nadeel : komt veel duurder uit.
mvg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik heb eens gekeken waar die bij mij staan, en die staan op kanaal 710 en 711.
