annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar is de vooruitgang?

Topic gestart op: 02-11-20 11h56

Antwoorden: 5 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Waar is de vooruitgang?

Beste,

 

Na een paar maanden klant te zijn was ik er van overtuigd dat Orange nog wel wat werk heeft om zijn product lijn te verbeteren.

Zo mis ik onderanderen:

 

- Cloud opnames

- Fiber internet & tv PACK(ipv coax)

 

Mensen de Decoder heeft al de leeftijd van jullie start van de orange vaste diensten. Ik zie hier geen vooruitgang of vernieuwing. Een paar maanden geleden had ik besloten om mijn huidig love pack te stoppen en af te wachten op enige vooruitgang kwa hardware en technologie.

Echter zijn we nu November en de decoder waar zo veel mensen over klagen en de modem is nog steeds niet veranderd.

Voor de moment (voorlopig) zit ik bij proximus (ok ik betaal nu wel veel meer) maar ik heb nu een VOD catalog (voor mij niet meer zo noodzakelijk door de komst van disney+,Netflix & Streams) maar het is toch meer gewenst dat je ze op de decoder kan uitvoeren (voor bepaalde mensen dan toch). Ook zitten we in het jaar 2020 waar de meeste opnames in de cloud gebeuren. Bij jullie is dit nog op een fysieke HDD drive.

Er was al spraken vorig jaar (of het jaar er op en dat doet er nu niet toe) dat jullie de decoder EINDELIJK gingen vernieuwen. De huidige hardware is al 10 jaar en nog steeds niet vernieuwd. Deze hardware zou al lang moeten afgeschreven zijn. Het is dan ook een beetje schandalig dat jullie nog altijd veel geld vragen als je de huidige hardware niet terug stuurd bij een opzegging.

 

Ondertussen zie ik ook dat in bepaalde steeden en gemeente waar een orange fiber aansluiting mogelijk is (ook bij me zelf) echter is het bij dit pack NOG STEEDS NIET MOGELIJK om tv bij te krijgen.

Echter wacht ik nog steeds op een update van de huidige decoder hardware.

Wat zijn de plannen en vooruitgang in 2021? Komt er nog iets nieuw? Of laat ik dit varen en geef de hoop op, op enige vooruitgang bij orange en een definitieve klant te kunnen worden.

Ik ben nog steeds akkoord dat orange een prijsbreker is. Maar het loont de moeite niet echt als m'n het product niet up to date houd.

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

 

Ik vind dit trouwens ook een probleem.

Heel vaak kan m'n niet vertellen wanneer iets aankomt.
Neem nu als je een probleem hebt en je belt er voor kunnen ze je ook bijna nooit vertellen wanneer het is opgelost (toen ik nog klant was dan). 

@Anonymous 

Daar ben ik langs de ene kant akkoord maar m'n moet kunnen vooruitgaan. Het teminste aanbieden om verder te gaan. Kijk ik weet niet of je het weet maar cloud opnames heeft meer voordelen dan een hdd opname. Zo kunnen er meer opnames tegelijkertijd gebeuren en zijn opnames overal raadpleegbaar (afhankelijk van de zender kan je ze ook nog overal kijken).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen