annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer TV op pc app?

Topic gestart op: 12-05-19 10h53

Antwoorden: 16 antwoorden

Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

Wanneer TV op pc app?

Beste,

Deze vraag is al enkele keren gesteld en het andwoord was altijd NEE. Het is niet mogelijk de app te gebruiken om op de PC naar tv te kijken zoals bij Telenet.

Maar ik had de Orange helpdesk aan de lijn die me zij dat dit wel kon (ze klonk wel niet zo overtuigt, dus mogelijk wist zij het gewoon niet).

Op een artikel van bij een jaar oud zegt Orange ook dat deze functie er "binnenkort" komt.

Weet iemand hier meer over? Ik zou van Telenet naar Orange overschakelen maar dan zou ik ook wel op mijn PC willen TV kijken.

 

Mvg,

Thijs

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Thijsdb  moesten er nog vragen zijn of onduidelijkheden laat zeker een seintje hier achter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Patrick op mijn laptop staat géén app.

Ik ga gewoon naar de gids van de tv zoek dan de serie die ik zien wil en

klik erop. 

Gewoon overstappen wij zijn er heel blij meer

en blij bij Telenet weg te zijn, nu zitten ze te zagen met betere aanbiedingen

zeggen ze dan, die mogen ze houden hadden ze maar eerder moeten nadenken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Osty
Ervaren verkenner

Hallo, Josette,

Ik heb toch de vraag hoe je op de laptop naar Orange kijkt, je zegt de "ik ga gewoon naar de gids van de tv zoek dan de serie die ik zien" sorry maar weet eigenlijk niet waar je deze tv gids vindt.

Kan je mij eventueel een link doorsturen, we zouden nl ook graag in onze MH kijken op de laptop

Bedankt

Alain

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  het is via de laptop niet mogelijk. 

Wat @Josette  bedoeld is via de app op haar gsm en dan de tv gids kiezen. Je kan ook streamen vanuit de app naar een chromecast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Osty
Ervaren verkenner

Hallo, ik kom toch nog even terug op deze topic. U schrijft dat

"Wat @Josette  bedoeld is via de app op haar gsm en dan de tv gids kiezen. Je kan ook streamen vanuit de app naar een chromecast."

Als je je gsm gebruikt op 4G om de app te bekijken kan je NIET je WIFI aanzetten om te Chromcasten.

Chromecast werkt enkel met WIFI

Dus weet het niet

Osty

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen