Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
raskit
Ervaren verkenner

Re: Terug in de tijd kijken langs Guide

Mja, ik vind dat nogal snel gezegd, 'gratis'.

Waarom schakelt u over op Orange? Waarschijnlijk omdat het goedkoper was? Om dan te zeggen dat iets bij de vorige provider dan gratis was...

Cdt24801
Aspirant sjamaan

Denk aan het gezegde: "there is no such thing as a free meal" ...

Of in het Nederlands: "voor niets komt alleen de zon op" ...

Komt erop neer dat alle dingen die je denkt "gratis" te krijgen op één of andere manier toch wel degelijk betaald worden hoor ... Iets meer realistisch klinkt het als je zegt: "het zit in mijn abonnement vervat" ...

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

Orange is zeker goed , maar wil niet zeggen dat terug kijken in tijd niet nodig is .

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Dan ook niet komen klagen als we ineens meer moeten betalen hé.
Voor mij hoeft dit niet, kan online alles perfect herbekijken.

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

Gij begint hier al te spreken van klagen , en het is er nog niet , nog eens bij mijn  vorige provider ging dit prima EN GRATIS ! , maar ik moet hier wel zeggen dat ORANGE zeer goed is en ben zeer tevreden , maar dit laat niet staan dat diteen verbetering zou zijn zodat men niet alles moet opnemen om te bekijken terug in tijd .

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Ik spreek duidelijk in de toekomstige tijd...

Zoals hierboven al vermeld, gratis bestaat niet, dat zat gewoon in uw duurder abonnement.
Verbeteringen mag en moet maar dan vooral op stabiliteit en snellere interface.
Voor mij is terugkijken een leuke feature maar wil er niet meer voor betalen...
(dat is net de reden waarom ik naar Orange gegaan ben, heb al die features niet nodig)

RVD
Ervaren verkenner

Was bij proximus GRATIS , maar je kon niet snel spoelen maar wel herbekijken 3 dagen terug .

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

Orange is zeker goed , en niet iedereen denkt hetzelfde voor u niet nodig voor mij een must  

Leden met de meeste pluimen