annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

Topic gestart op: 08-10-20 21h26

Antwoorden: 11 antwoorden

Eurostar
Ervaren verkenner

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

De ondertiteling bij BBC first en BBC-entertainment lopen nog steeds niet zoals het zou moeten zijn. Wanneer gaat dit eindelijk opgelost worden? Ik vind het toch raar dat via mijn satellietontvangst BBC first wel de juiste ondertitels heeft, kan iemand dit verklaren?

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Eurostar
Ervaren verkenner

Heb ondertussen reeds antwoord gehad van BBC studios en de fout ligt bij de provider hetgeen ik al wel altijd dacht... dus Orange...doe er wat aan!

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Seizoen 3 kan je ook bekijken op VRTNu.

Maar, misschien zitten ze op BBC al verder in de seizoenen.

PS: Lees zojuist je initiële topic, reeds seizoen 6 !!! 
Vergeef me mijn onwetendheid ‘-)

 

0 pluimen
BartV
Aspirant verkenner

Is inderdaad wat ik al door had en enkele minuten geleden hier ook op basis van mijn bevindingen had gepost. Orange blijft hier echt wel in gebreke...

0 pluimen
Greavil
Gewaardeerd verkenner

Ik ben sinds een maand klant, en er zijn inderdaad subs problemen. wanneer ik ondertitels heb op BBC one en daarna naar BBC two ga blijft de ondertiteling van BBC one verder lopen. Dit heeft dus niets met BBC entertainment of first te maken. Het lukt ons ook niet om ondertitels op opgenomen programma's te laten verschijnen, maar dit is dan wel BBC entertainment hebben nog anderen dit probleem. na een reset van de decoder was het eerste probleem inderdaad opgelost maar dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Leden met de meeste pluimen