annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

Topic gestart op: 08-10-20 21h26

Antwoorden: 11 antwoorden

Eurostar
Ervaren verkenner

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

De ondertiteling bij BBC first en BBC-entertainment lopen nog steeds niet zoals het zou moeten zijn. Wanneer gaat dit eindelijk opgelost worden? Ik vind het toch raar dat via mijn satellietontvangst BBC first wel de juiste ondertitels heeft, kan iemand dit verklaren?

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Eurostar  ik kan je dat verklaren. Het probleem ligt hem bij BBC en de vraag is rechtstreeks gesteld aan de BBC. Die hebben te kennen gegeven dat er problemen zijn en doen er alles aan om het opgelost te krijgen. Dat het via de satelliet geen probleem geeft weet ik niet daar hebben ze niks van gezegd. Weet dat Telenet , KPN NL en Ziggo NL dezelfde problemen hebben. Ook is er geen enkele ondertiteling via de stelliet in nederland. Het betreft enkel via de digitale tv deze problemen. BBC zit in Amsterdam gevestigd en zijn dus druk bezig voor een oplossing. .

Moest je er aan twijfelen mag je altijd zelf met hun contact zoeken :

https://www.bbcbenelux.com/contact

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JanVC
Ervaren verkenner

Deze topic gestart in oktober 2010 en we zijn nu een half jaar verder en ik merk dat dit probleem van mee zwevende ondertitels nog steeds niet van de baan is.

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Even nieuw leven in dit topic blazen...

 

Ben fan van de superbe politieserie "Line of Duty", op BBC1 intussen aan seizoen 6. Meestal kijk ik live, maar deze keer dus opgenomen. En dan merk ik tot mijn verbazing dat de subtitles (andere dingen kijk ik zonder, maar bij deze serie is elk detail belangrijk) niet aan te zetten zijn. Je kunt wel in het menu "onderschriften" op "aan" klikken, maar dan gebeurt er niks.

Wanneer ik de weken voordien live keek, had het wel subtitles, dus ik vermoed dat dit aan mijn decoder ligt? Heb hem ook al eens herstart enz., helpt niet.

 

Iemand een tip hoe ik dit fix ??

0 pluimen
JanVC
Ervaren verkenner

Ik heb een vermoeden dat subs niet mee kunnen worden opgenomen. Lijkt me een online dienst op moment van de uitzending zelf, maar ik kan fout zijn natuurlijk.

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Je vergist je hoor, want Gardener's World (BBC 2, van vrijdag jl. - dat toevallig ook nog op mijn decoder stond) had wel subs in de opname, vandaar dat ik denk dat het aan iets anders ligt. Of was het een toevallige panne bij BBC, kon ook natuurlijk.

Leden met de meeste pluimen