annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Topic gestart op: 15-02-18 19h12

Antwoorden: 46 antwoorden

DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
rtl
Ervaren verkenner

@Totem  Is hier al nieuws rond? Neem gewoon dezelfde fabrikant als de telenet kaartjes en plak er jullie logo op? 😁

Dit houdt veel mensen tegen om over te stappen, iemand met een 2e tv bvb..

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Herihor  schreef:

Op welk gebied lever je in?


Ik veronderstel dat uw vraag aan @theptr  gericht is ??

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Trivia
Aspirant verkenner

Dit is het enige die mij tegenhoud om met alles naar Orange te komen. Zo'n kaart en ik maak de overstap, 1 decoder in huis en 1 kaart in tv keuken... Ik kan toch niet met 2 decoders beginnen werken.... In vele gezinnen meer tv's dus kaart zou oplossing zijn.... 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Trivia  schreef:

Dit is het enige die mij tegenhoud om met alles naar Orange te komen. Zo'n kaart en ik maak de overstap, 1 decoder in huis en 1 kaart in tv keuken... Ik kan toch niet met 2 decoders beginnen werken.... In vele gezinnen meer tv's dus kaart zou oplossing zijn.... 




Akkoord, als diegenen die een TV met kaartje hebben/krijgen akkoord zijn met de beperkingen ervan (tgo een decoder dus).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wimme
Gewaardeerde scout

Momenteel heb ik "tv met een kaartje" aka de CI+ module bij Telenet, en dit werkt heel erg goed. TV-gids, opnemen, enz werkt rechtstreeks op de tv. Een aparte digicorder wil ik echt niet meer (heb ik enkel maar negatieve ervaringen mee, kost veel, gaat vlug stuk, loopt vast, wordt warm, energieverspilling, twee afstandsbedieningen, enz), TV-theek gebruik ik toch niet en daar zijn smart-tv apps zoals Stievie/Netflix voor. Dus neen, geen aparte box meer voor mij.

Ik was het Love abonnement eens aan het bekijken, wat wel interessant lijkt, al betaal ik momenteel in totaal iets minder bij Telenet doordat ik niet betaal voor een digicorder (die CI+ module al vlug terug gewonnen dus).

Ik ben eigenlijk verrast dat er geen CI+ mogelijkheid is bij Orange. Hopelijk komt het er wel, anders kunnen ze me niet overtuigen.

Leden met de meeste pluimen