annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Topic gestart op: 15-02-18 19h12

Antwoorden: 46 antwoorden

DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
StephanT
Gewaardeerd verkenner

Lijkt leuk, maar heeft wel heel wat beperkingen! Toen ik nog van plan was bij concurrent Telenet te gaan, heb ik deze formule erg nauwkeurig bestudeerd en ben ik tot de conclusie gekomen dat je te veel aan 'digitaal comfort' moet opofferen zoals het opnemen van programma's (gaat, maar is omslachtig met eigen harde schijf en je kunt er geen twee tegelijkertijd opnemen), een beperkte elektronische gids... Bovendien komt ook niet iedere TV in aanmerking en koop ik liever een TV voor de kwaliteit van het toestel zelf dan voor deze gadget!

0 pluimen
DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

dit wil ik even weerleggen.

Je moet idd enkele functies missen zoals het opnemen van 2 programma's en 1 kijken tegelijk. Je hebt geen terugkijk tv, geen opvraag functies,...

Maar de meesten die dit nemen hebben geen nood hieraan. Daarenboven wordt het vaak gebruikt voor het tweede toestel (of derde, vierde, ... in sommige gevallen)

Wie tegenwoordig een nieuwe tv koopt, heeft CI+ erin, dus je moet niet speciaal een tv zoeken voor deze functie.

ik heb hier jaren zo gewerkt, en heb deze optie liever als zo'n lelijk decoder die veel energie gebruikt (voor wat hij doet). 

Ik vind dat het op zijn minst een optie mag zijn die beschikbaar is.

0 pluimen
thomasvdh
Ervaren verkenner

Zou inderdaad een optie mogen zijn. 

Moest ze bestaan zou ik ze zeker willen inruilen voor de digibox die een stuk beter zou kunnen. 

Helaas zitten we in België altijd achter. 

Zoals er nog steeds geen digi boxen en Nederlandse zenders zijn die 4k aanbieden 

Als 8k de standaard wordt zullen we hier misschien eindelijk 4k kunnen krijgen.

Zelf bij Telenet komt dit niet echt opgang 

 

StephanT
Gewaardeerd verkenner

Geen probleem, iedereen bepaalt wat hij wil of niet wil!

0 pluimen
Loco_Roko
Gewaardeerd verkenner

Je moet niet echt veel missen met CI+, indien u TV 2 tuners heeft kan je een opname doen en zappen tegelijk, meeste nieuwe tv's hebben ook usb poort an welke je HDD kan aansluiten voor opnames en terugspoelen. Voordeel is dat je sneller werkende systeem heb met betere beeld. 

Leden met de meeste pluimen