annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Topic gestart op: 15-02-18 19h12

Antwoorden: 46 antwoorden

DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
tuxy
Gewaardeerd verkenner

Sinds kort beschik ik ook over TV waar je zo'n CI+ module kan inprikken. Dus heb ook wel interesse in dit systeem. Scheelt weer een 'kastje' (=digibox) minder onder de TV.

De vraag intussen ook gesteld op Twitter, ben benieuwd naar hun antwoord 😕

0 pluimen
Joske
Gewaardeerd verkenner

Zeker interesse. Had ik vorig jaar in de Orange-shop al eens na gevraagd. Verkoper zei toen dat ze er mee bezig waren en dat het wel snel zou komen.

 

Zou ideaal zijn voor mijn 2de tv in de slaapkamer, die hangt tegen de muur en daar is eigenlijk geen plaats voor een digibox.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Daar moet ik eens goed mee lachen. Die Orange verkopers in de shops weten vanalles te vertellen (zelfs wat de concurrentie in petto heeft). nog via FB paar maand geleden gevraagd en was totaal niet aan de orde. Enige wat die verkopers interesseert is U laten overstappen. Informeer U via Orange FB, nt via shop.

0 pluimen
DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

klopt helemaal, ik heb ook doorgekregen dat ze er zelfs niet mee bezig zijn. Dus laat staan dat het in het kort zou verschijnen. Wat niet wil zeggen dat ik blij zou zijn om die stomme digibox hier weg te doen

0 pluimen
Joske
Gewaardeerd verkenner

Ik heb gene fb dus daar kan ik mij nie informeren.

Ik kan alleen maar voortgaan op de shop of de website. En t was geen doorslaggevende reden om over te stappen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen