annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

code d102

Topic gestart op: 22-04-21 22h36

Antwoorden: 11 antwoorden

fred85
Gewaardeerd verkenner

code d102

OPGELOST

Hallo,

Vanmorgen internet en tv laten installeren door de installateur.

Internet werkt goed en geen problemen mee.

Tv kan ik alleen één en canvas krijgen. Voor al de andere zenders geeft hij foutmelding code d102.

Meermaals gebeld naar de klantenservice en zei zeiden iedere keer dat alles geactiveerd is. Toch blijft hij deze foutmelding aangeven. Ook al eens reset gedaan, voeding even eruit, modem aan en uit maar geen verschil.

Nog iemand waar dit is bij voorgekomen?

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@fred85  goedemorgen spijtig van deze tegenvaller,

je kan hier eens alles nalezen als je wil? Klik op de blauwe hier aub.

Moest dit je niet helpen doe dan een berichtje

via Messenger op deze pagina.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Verder krijg je deze nog:

Tagnieuw.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
fred85
Gewaardeerd verkenner

@Josette 

En we hebben beeld 😉👌

Was blijkbaar een foute nr in de serienummer van de decoder doorgegeven waardoor orange en onze decoder niet overeen kwamen.

Josette
Wijze
Wijze

@fred85 wauw tof je antwoord te lezen,

veel kijkplezier.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Josette
Wijze
Wijze

@fred85  goedemorgen spijtig van deze tegenvaller,

je kan hier eens alles nalezen als je wil? Klik op de blauwe hier aub.

Moest dit je niet helpen doe dan een berichtje

via Messenger op deze pagina.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Verder krijg je deze nog:

Tagnieuw.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
fred85
Gewaardeerd verkenner

@Josette Bedankt voor het antwoord.

Dit had ik allemaal al nagekeken.

Op de orange app kan ik wel alles gewoon bekijken maar via tv niet.

Echt vreemd...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen