Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-21 22h36
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Vanmorgen internet en tv laten installeren door de installateur.
Internet werkt goed en geen problemen mee.
Tv kan ik alleen één en canvas krijgen. Voor al de andere zenders geeft hij foutmelding code d102.
Meermaals gebeld naar de klantenservice en zei zeiden iedere keer dat alles geactiveerd is. Toch blijft hij deze foutmelding aangeven. Ook al eens reset gedaan, voeding even eruit, modem aan en uit maar geen verschil.
Nog iemand waar dit is bij voorgekomen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@fred85 goedemorgen spijtig van deze tegenvaller,
je kan hier eens alles nalezen als je wil? Klik op de blauwe hier aub.
Moest dit je niet helpen doe dan een berichtje
via Messenger op deze pagina.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Verder krijg je deze nog:
En we hebben beeld 😉👌
Was blijkbaar een foute nr in de serienummer van de decoder doorgegeven waardoor orange en onze decoder niet overeen kwamen.
@fred85 goedemorgen spijtig van deze tegenvaller,
je kan hier eens alles nalezen als je wil? Klik op de blauwe hier aub.
Moest dit je niet helpen doe dan een berichtje
via Messenger op deze pagina.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Verder krijg je deze nog:
@Josette Bedankt voor het antwoord.
Dit had ik allemaal al nagekeken.
Op de orange app kan ik wel alles gewoon bekijken maar via tv niet.
Echt vreemd...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |