Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-21 22h36
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Vanmorgen internet en tv laten installeren door de installateur.
Internet werkt goed en geen problemen mee.
Tv kan ik alleen één en canvas krijgen. Voor al de andere zenders geeft hij foutmelding code d102.
Meermaals gebeld naar de klantenservice en zei zeiden iedere keer dat alles geactiveerd is. Toch blijft hij deze foutmelding aangeven. Ook al eens reset gedaan, voeding even eruit, modem aan en uit maar geen verschil.
Nog iemand waar dit is bij voorgekomen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@fred85 goedemorgen spijtig van deze tegenvaller,
je kan hier eens alles nalezen als je wil? Klik op de blauwe hier aub.
Moest dit je niet helpen doe dan een berichtje
via Messenger op deze pagina.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Verder krijg je deze nog:
Oei, dat is inderdaad heel raar.
Heb je deze echt goed gedaan?
Moet juist zijn hé.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/m-p/70263#M28
Zou dat nog eens proberen.
@Josetteja gisteren ook al gedaan met behulp van een orange medewerker.
maar nog geen verschil, steeds diezelfde foutcode
Was ik ook al aan t denken maar hij is nieuw, installateur heeft gisteren hier alles geïnstalleerd, internet + tv. Decoder kwam nieuw uit de doos
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |