Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 09h57
Antwoorden: 15 antwoorden
we hebben op onze bovenverdieping geen coax kabels liggen( kabel tv)
wanneer gaat er gebruik gemaakt worden van digicorders die geen kabel tv meer nodig hebben ?
telenet en orange blijven achter . proximus doet dat al jaren
het zou voor ons heel interssant zijn voor om opverdieping ook tv te kijken zonder dat we onze tablet of laptop nodig hebben
Dat zou mij inderdaad de overstap doen maken van telenet naar Love als Orange hier eerst mee zou zijn.
Ik denk persoonlijk niet dat de eerste jaren Orange innovatiever zal zijn dan Telenet. Daarvoor hebben ze meer tijd nodig, tenminste, als ze betrouwbare producten willen leveren.
Nieuwe technologische dingen leveren kan in principe zeer snel, maar dan zijn de klanten proefkonijnen en dat willen we toch ook niet zijn hé ... (Tenzij men open kaart speelt en er financiële of andere voordelen aan vasthangen natuurlijk)
Inderdaad, als je het zo bekijkt...
@Noepseke schreef:
Inderdaad, als je het zo bekijkt...
Ik heb hier natuurlijk het warm water niet uitgevonden hé. Telenet heeft zoiets bvb vorig jaar en begin dit jaar gedaan. Men kon zich onder bepaalde voorwaarden opgeven om proefkonijn te zijn voor de nieuwe TV box die de digicorder gaat vervangen. Als beloning voor het testen EN de nodige feedback geven kreeg men extra opties gratis bij het abonnement. Zolang de testperiode liep uiteraard. Daarna was het uit met de pret ...
Niet dat ik er zelf aan deelgenomen heb, maar ik heb wel de feedback zo een beetje gevolgd ...