annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

digicorder

Topic gestart op: 26-11-19 09h57

Antwoorden: 15 antwoorden

wendy1983
Rekruut scout

digicorder

we hebben op onze bovenverdieping geen coax kabels liggen( kabel tv) 

wanneer gaat er gebruik gemaakt worden van digicorders die geen kabel tv meer nodig hebben ? 

telenet en orange blijven achter . proximus doet dat al jaren 

het zou voor ons heel interssant zijn voor om opverdieping ook tv te kijken zonder dat we onze tablet of laptop nodig hebben 

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Noepseke
Veteraan verkenner

Dat zou mij inderdaad de overstap doen maken van telenet naar Love als Orange hier eerst mee zou zijn. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Ik denk persoonlijk niet dat de eerste jaren Orange innovatiever zal zijn dan Telenet. Daarvoor hebben ze meer tijd nodig, tenminste, als ze betrouwbare producten willen leveren.

Nieuwe technologische dingen leveren kan in principe zeer snel, maar dan zijn de klanten proefkonijnen en dat willen we toch ook niet zijn hé ... (Tenzij men open kaart speelt en er financiële of andere voordelen aan vasthangen natuurlijk)

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Noepseke
Veteraan verkenner

Inderdaad, als je het zo bekijkt... 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

Inderdaad, als je het zo bekijkt... 


Ik heb hier natuurlijk het warm water niet uitgevonden hé. Telenet heeft zoiets bvb vorig jaar en begin dit jaar gedaan. Men kon zich onder bepaalde voorwaarden opgeven om proefkonijn te zijn voor de nieuwe TV box die de digicorder gaat vervangen. Als beloning voor het testen EN de nodige feedback geven kreeg men extra opties gratis bij het abonnement. Zolang de testperiode liep uiteraard. Daarna was het uit met de pret ...Smiley Tong

Niet dat ik er zelf aan deelgenomen heb, maar ik heb wel de feedback zo een beetje gevolgd ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen