annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra decorder!!

Topic gestart op: 30-12-19 13h03

Antwoorden: 11 antwoorden

matti_93
Gewaardeerd verkenner

extra decorder!!

dag, 

als trouwe orange love klant, zou ik graag de mogelijk willen om op een 2de tv toestel digitale tv te kunnen kijken. ik weet wel dat er een 2de decorder kan gehuurd worden aan 9€ per maand, maar als dat 1 a 2 jaar huurt aan 9€, komen we op jaarbasis uit op 108€, voor die prijs zijn er wel andere providers die decorders aanbieden. enigszins vind ik het wel jammer dat orange tot heden geen decorder verkoopt. heb op andere forums wel al eens gelezen dat je een digibox of digicorder (die nog actief staat, eventueel eigen aangekocht) van telenet kunt gebruiken, je hebt dan wel enkel de basiszenders, maar geen extra. iemand hier ervaring mee om telenet decorders aan te sluiten op een orange netwerk.

 

mvg

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@matti_93  decoders van een andere provider zijn niet te gebruiken bij uw huidige provider. Zou makkelijk zijn natuurlijk maar commercieel gezien en technisch gezien doen ze het niet. Een decoder krijgen gaat Orange ook niet doen want dat zijn inkomsten verlies. 

Wat u wel kan doen is een chromecast aanschaffen en deze installeren en aansluiten op de tv. Als u dan de Orange TV app download en koppelt met de decoder dan kan u op de andere plaats waar de chromecast is geinstalleerd wel tv kijken. U kan dan alles streamen naar de tv. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


matti_93
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 een extra decoder krijgen bij orange, dat bedoelde ik niet, gewoon jammer dat we er geen kunnen aankopen. ik wil gewoon niet langer dan 1 jaar 9€ gaan betalen, zou eigenlijk direct 1 decoder willen aankopen

ik heb enkele dagen geleden een de proef om de soms genomen, met een decoder van mijn buur, en het is dus mogelijk om een telenet decoder aan te sluiten op een orange netwerk, enkel de basis zenders werkten (vtm, een vier, 2BE enz..), en kon ook maar 2 dagen verder in de tv gids.

Surfer
Ervaren genezer

@matti_93 Moest Orange hun decoders verkopen, dan is het de moeite niet om te kopen aangezien de er nieuwe modellen uitkomen met extra's. Eigenlijk ook verloren geld. De technologie gaat te snel vooruit; wij zitten ook met een oude Telenet toestel en we kunnen er eigenlijk niet meer gebruiken.

Wat @patrick2  zegt, is eigenlijk het goedkoopste oplossing, de chroomecast van de gsm naar tv

Anonymous
Niet van toepassing

@Surfer 

Waar heb je die informatie gevonden i.v.m. nieuwe decorder?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen