annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra decorder!!

Topic gestart op: 30-12-19 13h03

Antwoorden: 11 antwoorden

matti_93
Gewaardeerd verkenner

extra decorder!!

dag, 

als trouwe orange love klant, zou ik graag de mogelijk willen om op een 2de tv toestel digitale tv te kunnen kijken. ik weet wel dat er een 2de decorder kan gehuurd worden aan 9€ per maand, maar als dat 1 a 2 jaar huurt aan 9€, komen we op jaarbasis uit op 108€, voor die prijs zijn er wel andere providers die decorders aanbieden. enigszins vind ik het wel jammer dat orange tot heden geen decorder verkoopt. heb op andere forums wel al eens gelezen dat je een digibox of digicorder (die nog actief staat, eventueel eigen aangekocht) van telenet kunt gebruiken, je hebt dan wel enkel de basiszenders, maar geen extra. iemand hier ervaring mee om telenet decorders aan te sluiten op een orange netwerk.

 

mvg

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  het wordt vanaf volgend jaar goedkoper de kabel kosten. Dan kan Orange ook meer investeringen doen op het netwerk. Beste zou zijn als Orange zijn eigen netwerk zou hebben. Geen gezeik meer met Telenet niet afhankelijk van Telenet als er iets is gewoon een eigen service. Maar wanneer dat gaat komen is de vraag he investeren in dat soort dingen kost heel veel geld. En dan zie ik het al aankomen prijzen elk jaar omhoog zoals Telenet nu doet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
matti_93
Gewaardeerd verkenner

@Surfer oh leuk dat er nieuwe decoders in aantocht zijn (voor orange?), idd chromecast is een goedkope oplossing, maar beetje omslachtig in gebruik vind ik persoonlijk. ik hoef nu ook niet van vandaag op morgen een extra decoder, het is omdat ik binnen dat en 1 jaar een nieuwbouw woonst aankoop, en zou tegen dan zowel in het salon en een extra (logeer)kamer tv willen, mss worden er tegen kan geen orange decoder.

Leden met de meeste pluimen