annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het geluid niet meer regelen via decorder

Topic gestart op: 23-01-21 18h58

Antwoorden: 6 antwoorden

snevelken
Gewaardeerd verkenner

het geluid niet meer regelen via decorder

OPGELOST

Hallokes, 

Sinds vandaag kan ik het geluid niet meer regelen via de afstandsbediening van de decorder. ook de optie om het geluid uit te zetten werkt niet op de afstands bediening. Heb al in de instellingen gekeken maar niets gevonden of niet goed gezocht ;-). Ook loopt de decorder regelmatig vast en als ik hem opstart moet ik dit dikwijls 2 keer doen omdat ik de melding krijgt dat er geen signaal zou zijn.

Wie weet wat ik er kan aan doen voor ik naar de klantendienst bel?

Groetjes Dirk

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@snevelken 

Zoals gezegd eerst de batterijen vervangen

Heb sinds een week of zo een nieuwe TV.  Dit is de procedure met de afstandsbediening van de decoder

  • Home
  • Instellingen
  • Technisch
  • Systeem
  • Afstandsbediening instellen
  • Uw afstandsbediening instellen
  • Volgende
  • Volgende

Dan instructies volgen.  Je zult wat knoppen moeten indrikken en  ingedrukt houden, maar dat zie je wel

Mijn geheugen zegt - maar ik kan ook een stap of zo verkeerd zitten ( 

1 en 3 gedurende 5 sec indrukken, ....., een code ingeven, .... dan de knop om het geluid te onderbreken ingedrukt houden en pas loslaten als het volume van de TV uitgaat

Indien  je te rap bent kun je de wizzard herstarten - ben er ook een paar keer doorgeweest tot ik het goed deed

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@snevelken 

Voor een niet goed werkende afstandsbediening is de standaard eerste actie: plaats eens nieuwe batterijen.

Voor de decoder: wanneer je hem afzet, laat hem minstens een kwartier zonder stroom staan alvorens je hem opnieuw aansluit. De stekker uit het stopcontact dus. Ook dat is een standaard "eerste hulp" actie.

Wanneer beide acties niets opleveren zou ik in dit geval als volgende stap de klantendienst contacteren voor een herstelling of omruil.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


snevelken
Gewaardeerd verkenner

had de batterijen al vervangen en dit gaf geen oplossing jammer genoeg

 

Groetjes Dirk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen